خبرهای داغ:
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین

بارش برف در گردنه های استان/آمادگی کامل اکیپ های راهداری استان در جاده ها

حق لطفی گفت:گردنه کوهین، منطقه تاکستان (حوالی ضیاء آباد و سه راه رحیم آباد )، دانسفهان رحیم آباد، محور آبگرم _آوج،گردنه طالقان، گردنه قسطین لارو بهرام آباد با بارش برف همراه است.
کد خبر: ۹۱۰۶۸۷۵
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۹

جواد حق لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج قزوین، بیان کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی با ورود سامانه بارشی به آسمان کشور، استان قزوین نیز شاهد بارش‌ برف و باران در سطح منطقه است.

وی با اشاره به آمادگی صد در صد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با توجه به پدیده‌ جوی غالب، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آمادگی انجام عملیات جاده ای را با استفاده از ماشین آلات مجهز این اداره کل دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اظهار کرد: گردنه کوهین، منطقه تاکستان (حوالی ضیاء آباد و سه راه رحیم آباد )، دانسفهان رحیم آباد، محور آبگرم _آوج،

گردنه طالقان، گردنه قسطین لارو بهرام آباد با بارش برف همراه است.

حق لطفی عنوان کرد:سایر راههای استان با بارش باران همراه است و عملیات نمک پاشی نیز در گردنه ها و جاده های برفگیر استان توسط اکیپ های این اداره کل در حال انجام است. 

حق لطفی با تاکید بر حفظ قوانین رانندگی از سوی رانندگان عنوان کرد:با توجه به این سامانه بارشی در محورهای مواصلاتی استان، رانندگان محترم با به همراه داشتن تجهیزات زمستانی با احتیاط تردد نمایند.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها