زنگ انقلاب به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر در مدارس سرخه نواخته شد
کد خبر: ۹۱۰۶۸۵۵
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه و به مناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب در مدرسه حضرت آسیه (س) سرخه با حضور مسئولین شهرستان سرخه به صدا درآمد.
مصطفی فاطمی بصیر، امام جمعه و نماینده، ولی فقیه در شهرستان سرخه در مراسم زنگ انقلاب که به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و گرامی داشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، در مدرسه حضرت آسیه (س) سرخه و با حضور آشور رئیس اداره آموزش و پرورش، عباسعلی کاظمی فرمانده سپاه، علی محمد مؤیدی زاده فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان سرخه برگزار شد؛ گفت: رکن اصلی و اساسی انقلاب اسلامی ما رهبری امام خمینی (ره) بود. امام خمینی (ره) در سن سی سالگی به ایشان گفته می‌شود که شما رهبری جهان اسلام را بر دوش خواهید کشید؛ و می‌دانستند که رسالتشان چیست.
وی افزود: حضرت امام (ره) در تمام مدت عمر خود با نفسشان در حال جهاد بودند؛ به گونه‌ای که از ایشان یک عارف، عارف و زاهد ساخته شده بود. ایشان یک استاد کامل اخلاق، فلسفه، فقه، علم کلام و عرفان بودند.
فاطمی بصیر بیان داشت: با توجه به اینکه در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی هستیم باید این را بدانیم که هنوز در اول راه هستیم درست است که مشکلات فراوانی داریم، اما باید اصل انقلاب و اسلام را حفظ کنیم و کم کاری مسئولین دولتی را به حساب انقلاب و اسلام ننویسیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها