مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود گفت: خودباوری و خوداتکایی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است که خود زمینه ساز دستاوردهای بی نظیر دیگری در حوزه های علم و فناوری و دفاعی است.
کد خبر: ۹۱۰۶۸۳۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عیسی سلیمانی در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر که با حضور پرشور بسیجیان پایگاه شهید چمران حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا و مردم خوب روستای شهیدپرور قهج بالا و پایین در مسجد جامع روستا برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا و چهل سالگی انقلاب اسلامی با اشاره به ذلت و خاری خاندان پهلوی در مقابل قدرت‌ها و شیطان بزرگ آمریکا اظهار کرد: در زمان طاغوت شاه ما بنده استکبار بود و اختیاری از خود نداشت و تابع اوامر کشور‌های استکباری بود و حتی قانون کاپیتولاسیون را پذیرفتند که امام راحل قیام کرد.
وی با بیان دستاورد‌های مادی و معنوی انقلاب اسلامی برای ملت و نظام ما گفت: دستاورد‌های معنوی انقلاب امروز سبز شده است که ایران اسلامی در قله اقتدار و عزت در منطقه و جهان باشد.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود با اشاره به دستاورد‌های مهم معنوی گفت: روحیه خودباوری و خوداتکائی یکی از بزرگترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که خود منجر به دستاورد‌های بی نظیری گردیده است که پیشرفت‌های علمی و نظامی از آن نشات گرفته است.
در این مراسم که همراه با قرائت قرآن و مداحی بود سیدابراهیم میری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان نیز مطالبی در باب اهمیت فرهنگ و جنگ نرم دشمنان بیان شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها