خبرهای داغ:
راوی دفاع مقدس گفت: چهل سالگی انقلاب به منزله بعثت انقلاب است. اکنون انقلاب ما به بنیان مرصوص تبدیل شده و در حال انتشار تولیدات خود است.
کد خبر: ۹۱۰۶۸۱۴
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خرمشهر، حسین یکتا صبح امروز در جمع روحانیون و طلاب مدرسه علمیه سیدالشهدا(ع) شهرستان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در حال رشد و پیشروی است، اظهار کرد: چهل سالگی انقلاب به منزله بعثت انقلاب است. اکنون انقلاب ما به بنیان مرصوص تبدیل شده و در حال انتشار تولیدات خود است.

وی عنوان کرد: تمام بیانات و وعده‌های امام راحل تحقق یافته است و امروز نیز هر آن چه را که مقام معظم رهبری وعده می‌دهند تحقق پیدا کرده یا در حال تحقق است.

این راوی دفاع مقدس گفت: با وجود اینکه چهل سال است دشمنان در حال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند اما همه دشمنان به درک واصل شده‌اند و اتباع آنها در آینده به آنها ملحق می‌شوند اما انقلاب ما در حال گرفتن جشن ۴۰ سالگی است.

یکتا اظهار کرد: امروز دشمن به این یقین رسیده که در حال فنا و نابودی است البته این مسئله را رهبر و مقتدای ما وعده داده‌اند. ما می‌دانیم که کار دشمن تمام است و به همین دلیل برای جلوگیری از غرق شدن دست به هر اقدامی می‌زند.

وی افزود: دشمن از جنگ نظامی و سخت به جنگ فرهنگی، اقتصادی و ایجاد مشکلات اجتماعی رو آورده است و ما باید در این زمینه همانند شهیدان در دوران دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت کنیم.

این راوی دفاع مقدس با تاکید بر اینکه باید غم‌خوار مردم باشیم، گفت: ماموریت همه روحانیون و طلاب این است که امروز بیش از گذشته در کنار مردم باشیم و به آنها خدمت کنیم. چرا که مردم همیشه در خدمت انقلاب و نظام هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها