خبرهای داغ:
معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: امسال به کوری چشم دشمنان اعتبارات نسبت به سال گذشته افزایش داشته است و پروژه های عمرانی و خدمات رسانی به مردم افزایش داشته و این با حمایت و پشتیبانی مردم، بخش های دولتی و نظامی و انتظامی در کنار هم ممکن شده است.
کد خبر: ۹۱۰۶۷۸۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سید مجتبی علوی مقدم معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی صبح امروز 13 بهمن در مراسم افتتاح میدان عروج و سالن شماره ۲ حسینیه جماران اظهار داشت: ساخت این مجموعه و اقدامات کارگروه زیرساخت و عمران کنگره ملی شهدای استان فعالیتی جهادی و مخلصانه بود.

وی عنوان داشت: شرکت های خدماتی مانند برق، آب، گاز و شهرداری بیرجند در ساخت و ساز همت کردند و در ادامه جهت تکمیل کارها نیازمند تلاش و مساعدت مسئولین هستیم.

علوی مقدم خاطرنشان کرد: امروز به همت و پشتیبانی مردم و به برکت خون شهدا با تدبیر رهبر انقلاب در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی علارغم تهدیداتی که غرب برای ما ایجاد کرده است جشن می گیریم و نشان می دهیم همانطور که رهبر انقلاب فرمودند " در نظام اسلامی بن بست نداریم ".

وی با بیان اینکه برای اجرای برنامه های دهه فجر امسال تمهیدات خوبی اندیشیده شده است ادامه داد: تا انتهای دهه فجر در همه شهرستانها برنامه داریم.

معاون عمرانی استاندار افزود: امسال به کوری چشم دشمنان اعتبارات نسبت به سال گذشته افزایش داشته است و پروژه های عمرانی و خدمات رسانی به مردم افزایش داشته و این با حمایت و پشتیبانی مردم، بخش های دولتی و نظامی و انتظامی در کنار هم ممکن شده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز امنیت و آسایش داریم به برکت خون شهدا بدست آمده است و نسبت به حفظ جایگاه شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ آرمانهای امام و فرمایشات رهبری همگی تلاش مضاعف کنیم تا در عمل به اجرا برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها