فرمانده سپاه کردستان گفت: سپاه بیت المقدس ۶ هزار پروژه محرومیت‌زدایی را در طول هشت سال گذشته به بهره‌برداری رسانده است و اینک آمادگی خود را برای اجرایی کردن 1500پروژه دیگر اعلام می دارد.
کد خبر: ۹۱۰۶۷۵۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از گردستان،  سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز در مراسم افتتاح همزمان ۴۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی سپاه و اجرای یک هزار و ۵۰۰ طرح محرومیت زدایی با رمز یا فاطمه الزهرا در سنندج اظهار داشت: ما توانستیم ۶ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در کردستان را در طول هشت سال اخیر مورد بهره‌برداری برسانیم.

وی با اشاره به اهداف و ویژگی‌های زودبازده، عام‌المنفعه، و کم‌هزینه این پروژ‌ها بیان کرد: سهم استان کردستان از این ۴۰ هزار پروژه، ۱۵۰۰ پروژه می‌باشد که توسط چهار ضلع، دولت، سپاه، مردم، خیرین، اجرایی میگردد.

سردار رجبی بیان کرد: تا پایان سال جاری کار‌های مطالعاتی این پروژه‌ها را انجام و از اوایل سال آینده کار اجرایی پروژه‌ها شروع خواهد شد.

وی گفت: با اجرای شدن این پروژه‌ها کارآمدی نظام را به تمام دشمنان این انقلاب اثبات خواهیم کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، در ادامه به کسب رتبه اول کشوری استان کردستان در حوزه محرومیت زدایی اشاره کرد و عنوان نمود: با اقدامات انجام شده در این حوزه و با ایجاد شغل تاکنون توانسته ایم ۴۴ خانوار سروآبادی و ۶۰ خانوار بیجاری را به روستا‌های خودشان بازگردانیم.


 سردار رجبی افزود:تاکنون توانسته ایم و ۴۴ خانوار سروآبادی و ۶۰ خانوار بیجاری را به روستا‌های خودشان بازگرداند و برای آن‌ها شغل ایجاد کند.


فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر استان کردستان با تاکید بر اینکه جلب رضایت خدا در گرو خدمت به مردم است افزود: باید ثابت کنیم که درست است استان کردستان در بسیاری از مناطق عقب ماندگی دارد، اما باید راه مناسب برای رفع محرومیت زدایی را در اختیار گیریم، و در راستای تامین و بازسازی این مناطق قدم برداریم.

وی گفت:سپاه بیت المقدس کردستان جهت رفع محرومیت زدایی آمادگی خود را اعلام میدارد؛ و هر کاری که بتوانیم در این زمینه انجام خواهد داد.

سردار رجبی در پایان خطاب به مسولین استانی افزود:مسولین باید به دور از تشریفات هرگونه پست و مقامی با پوشیدن لباس بسیجی و خدمت در مبان مردم استان حضور پیدا کنیم و در جهت رفع مشکلات آن‌ها تلاش نماییم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات