ما نیز همرنگ و همدل و با اخلاصی آکنده از شور عشق الهی در تداوم راه خونبار شهدای والامقام گردهم آمده و ندای عدالتمدارانه انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان برسانیم.
کد خبر: ۹۱۰۶۷۳۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، دفتر بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان سراوان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر بیانیه ای صادر کرده است، در این بیانیه آمده است:
 
بسم رب الشهداء والصدیقین

والفجر و لیال عشر       نصر من ا... و فتح قریب.
 
دهه فجر یاد آور تجلی و تحقق وعده‌های ظفر و نصرت الهی در تاریخ رشادت‌های ملت قهرمان ایران همچون نگینی درخشان نور می‌افشاند، ملتی که به فرمود: ه رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) بهتر و برتر از مردم زمان رسول ا... (ص) و حضرت علی (علیه السلام) هستند، آرمانهاو ارزش‌هایی که طهارت و قداست خود رااز منبع عظیم قرآن و اسلام گرفته اند، همچنان سرچشمه امید، حرکت و تلاش مجاهدانه برای ایجاد تمدن نوین اسلامی در سایه رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت ا... امام خامنه‌ای است که هدف والای آن سعادت دنیوی و اخروی و رسیدن به قرب الی ا... در سایه ایجاد سبک زندگی اسلامی و تحقق حیات طیبه در طراز نظام مقدس اسلامی است.

تردیدی نیست که این نهضت بزرگ مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است که قطعا تا قیام جهانی حضرت مهدی (عج) استمرار خواهد داشت.

انقلابی که رساترین فریاد تاریخ انقلابات، یعنی امام امت خمینی کبیر (ره) آن را هدایت و رهبری کرد.

همگان شاهدیم که اینک به یمن آن صبر و استقامت و مبارزات حق طلبانه و پیروی از رهنمود‌های عزتمند و حکیمانه بزرگ معمار انقلاب امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت ا... خامنه‌ای در سال‌های پر تلاطم قبل و بعد از پیروزی، صاحب اقتدار و عزت عظیمی شده ایم که مستکبران شرق و غرب عالم بالاخص آمریکای جهانخوار را به وحشت انداخته و چراغ راه مستضعفان و مسلمانان جهان گشته است.

باری، ما نیز همرنگ و همدل و با اخلاصی آکنده از شور عشق الهی در تداوم راه خونبار شهدای والامقام گردهم آمده و ندای عدالتمدارانه انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان برسانیم؛ لذا ما به عنوان قطره‌ای از اقیانوس بی کران امت بپا خاسته اسلامی ایران، با تاسی از مقتدای خویش حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه‌ای به پاس چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه فرخنده فجر، مشتاقانه همگام با مردم با حضوری منسجم وموثر در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت نموده و بار دیگر به مستکبرین عالم و سر سپردگان داخلی آنان اعلام می‌کنیم که حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های ارزشمند آن تا پای جان ایستاده و دشمنان بی هویت و سرگردان این انقلاب الهی را به خاک مذلت خواهیم نشاند.
ارسال نظرات