خبرهای داغ:
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضور جوانان در عرصه های جهادی و سازندگی کشور را شاهد بودیم گروه های مختلف با احساس تکلیف وارد صحنه شدند و در مناطق دوردست دستاوردهای خوبی از خود به جای گذاشتند.
کد خبر: ۹۱۰۶۷۳۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵

به گزارش خبرنگار بسیج از خراسان جنوبی سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم آغاز عملیات 40 پروژه محرومیت زدا بسیج که به صورت همزمان  در سراسر کشور و ازجمله خراسان جنوبی با 750پروژه انجام شد اظهار داشت : در طول40سال انقلاب اسلامی ملت ما و دیگر ملت های منطقه شاهد پیروزی های بزرگی به برکت انقلاب بودند و هستند.

فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بسیار زیادی در تمام عرصه های دفاعی، علمی، فرهنگی، سازندگی ، محرومیت  زدایی و برقراری عدالت اجتماعی دارد.

وی با اشاره به  فرمایش  رهبری که فرمودند " تأمین امنیت جوان مؤمن و انقلابی رمز پیروزی و بقا انقلاب اسلامی ایران است" افزود:  جذب دل های جوانان مؤمن و انقلابی و ولایتمدار به این مسیر الهی  ازجمله دستاوردهای انقلاب و بنا به فرموده امام و رهبری فتح الفتوح انقلاب است.

سردار جعفری با اشاره به نقش پررنگ و مهم جوانان در پیروزی جنگ تحمیلی  افزود: اگر چه در دوران دفاع مقدس تمام آحاد مردم شرکت داشتند اما جوانان خط شکن بودند و نقش مؤثری ایفا کردند و در مسیر تامین امنیت هم به همین نحو است و شاهد نقش آفرینی جوانان انقلابی در گردانهای خط شکن هستیم.

 وی با بیان اینکه 90 درصد از مردم  کشور ما را جوانان مؤمن و انقلابی و ولایتمدار تشکیل دادند افزود: بعد از جنگ تحمیلی و درعرصه های نبرد فرهنگی شاهد نقش آفرینی نیروهای جوان در عرصه های مختلف هستیم همچنین جوانان درعرصه خدمت به مردم و محرومیت زدایی نقش مؤثری دارند.

فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: امروزه دشمنان علاوه بر تهدید امنیتی و سیاسی تهدید اقتصادی و جنگ اقتصادی تحمیل کرده اقدام سال قبل هنوز جوانان نیروهای سازندگی در عرصه های جهادی و سازندگی کشور شاهد بودیم گروه های مختلف با احساس تکلیف در این عرصه ها وارد صحنه شدند در مناطق دوردست دستاوردهای خوبی از خود به جای گذاشتند.

 وی با اشاره به فرمایش امام که فرمودند: انقلاب ما متکی به نیروی محروم و مستضعف است افزود: ایشان  نقش مردم درپیروزی انقلاب را این گونه ارزش گذاری کردند  لذا رسیدگی به محرومین وظیفه ما و جوانان انقلابی است که  امروز این وظیفه به خوبی توسط جوانان انقلابی در حال انجام است.

سردار جعفری با اشاره به  اینکه در قبل از انقلاب 46 درصد از مردم کشور  در زیر خط فقر قرار داشتند افزود: امروز این رقم 10 درصد رسیده که این کاهش 36 درصد ناشی از دستاوردهای بزرگ جمهوری وانقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به فرمایش رهبری که فرمودند "بزرگترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است " افزود: لذا مبارزه با آمریکا مساوی خدمت به مردم مستضعف است چرا که مردم پشتوانه این انقلاب هستند که با وجود توطئه و هجمه های دشمن هیچ خدشه ای به انقلاب و نظام اسلامی وارد نشده است و عمیق تر و سریع تر در حال پیشرفت است.

سردار جعفری گفت: امروز انقلاب اسلامی در دل محرومان و آزادی خواهان جهان نفوذ کرده چرا که متکی به اصول قرآن و چارچوبه اسلام و دارای حکومت اسلامی است لذا جمهوری اسلامی ایران در جهان نادر است چرا که در رأس آن ولایت فقیه است که هدایت گری های ولایت فقیه براساس اصول اساسی اسلام است.

وی ادامه داد: مردم در مسیر انقلاب با اعتقاد و عزم راسخ و بصیرت کامل حرکت می کنند همانطور که در فتنه 88 دشمن برای از بین بردن نظام اسلامی دل بسته بود با عنایت الهی و بصیرت مردم به سلامت و با موفقیت از این مسیر عبور کردیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: بعد از این جریانات شاهد گسترش بیداری اسلامی در منطقه بودیم به طوریکه امروز این بیداری و پیروزی به قلب اروپا رسیده است و انشاءالله به امید روزی که عدالت اجتماعی در همه جا محقق شود و تمام جوامع طعم شیرین خدمت جهادی و مردمی را بچشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها