خبرهای داغ:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان، با انتقاد ازگرانی کالاها و تورم درجامعه و با اشاره به اینکه ۸۰ درصد گرانی ها به خاطر تحریم داخلی و۲۰ درصد تحریم خارجی است، گفت : بخش عظمیی ازمشکلات معیشتی مردم به خاطر سوء مدیریت می باشد.
کد خبر: ۹۱۰۶۷۱۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در کاشان، حجت الاسلام شمس الدین احمدی درگفتگو با خبرنگار  این خبرگزاری ، با تبریک چهلمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی ایران و تسلیت ایام شهادت حضرت حضرت زهرا(س)، گفت: خطبه حضرت زهرا(س) مورد نیاز شیعیان جهان است.

وی، ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران پس از1400 سال نشأت گرفته از فرهنگ اهل بیت(ع) است؛ مردم ایران پس از پیروزی  انقلاب اسلامی با بصیرت و دفاع جانانه در صحنه  ماندند تا 40 سالگی انقلاب را جشن بگیرند.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد : به دلیل پشتیبانی مردم از رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران دشنمان در براندازی نظام ناکام مانده اند.

وی پیاده سازی تمدن اسلامی را مهمترین هدف انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: امت شهید پرور ایران حاضرند مشکلات معیشتی را تحمل کنند، ولی دست از آرمان های خود برندارند؛ در همین راستا روحیه جهادی، انقلابی و تفکر بسیجی می تواند ظرفیت های بزرگی را در کشور ایجاد کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان، استفاده از ظرفیت های غنی اسلامی و حوزه های علمیه را راهکار رسیدن به تمدن اسلامی دانست و گفت: با حقوق های نجومی، فساداداری و بانک های ربوی، جامعه اسلامی تحقق پیدا نمی کند

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه درصورت داشتن مدیرانی سالم، متعهد و دلسوز، جامعه اسلامی تحقق پیدا خواهد کرد،‌ افزود: تا زمانی که بدنه کارگزاران نظام تراز انقلاب اسلامی را نداشته باشند، تمدن اسلامی  تحقق پیدا نمی کند.

وی، همراهی مردم ومسئولین را موجب حفظ دستاورد های انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با طرفند های مختلف دست از براندازی نظام بر نمی دارد؛ لذا مردم و مسئولین باید کاملا هوشیار باشند. 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان، موفقیت در عرصه های علمی، هسته ای و پزشکی و صنعتی  را مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: با روحیه جهادی جوانان برومند کشورمان ظرفیت های بزرگی که در اختیار داریم، به رهبری امام خامنه ای به هدف نهایی خواهیم رسید.

وی بابیان اینکه در دهه فجر امسال حضور مردم در جشن پیروزی انقلاب نسبت به سالهای قبل بیشتر خواهدبود، گفت: هر وقت دشمنان تصمیم جدی برای ضربه زدن به انقلاب می گیرند، حضور مردم درصحنه پرشورتر و ملموس تر می شود.

حجت الاسلام احمدی با انتقاد از گرانی و تورم در جامعه و با اشاره به اینکه 80 درصد گرانی ها به خاطر تحریم داخلی و 20 درصد تحریم خارجی است، گفت: بخش عظمی از مشکلات معیشتی امروز مردم به خاطر سوء مدیریت می باشد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان در ادامه به نقش روحانیون در بیان مشکلات مردم اشاره کرد و افزود: همان طور که روحانیت شیعه و حوزه های علمیه همیشه پشت و پناه بوده اند، امروز هم امربه معروف و نهی ازمنکر باید دراین عرصه به خوبی خودشان را نشان دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها