شبکه سایبری انقلاب اسلامی ناحیه حر در نخستین رویداد فضای مجازی با تلاش و کوشش و هم افزایی نیرو‌های خود موفق به کسب رتبه اول تیمی گردید.
کد خبر: ۹۱۰۶۷۱۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲
مدیر معاونت فضای مجازی سپاه ناحیه حر مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی گفت: نخستین رویداد فضای مجازی استان خراسان رضوی با عنوان «مشق مجازی» که به مدت ۴۰ ساعت و با حضور فعال ۶۰۰ نفر از فعالان فضای مجازی استان خراسان رضوی برگزار گردید.

سروان پاسدار محسن شاکری افزود: تیم سایبری سپاه ناحیه حر مشهد که متشکل از ۱۰ فعال فضای مجازی در قالب سه بخش با هدف سنجش میزان توانایی نیرو‌های خود درفضای مجازی و بررسی نقاط ضعف و قوت در ۳ بخش تحلیل و رصد، تولید محتوای دیجیتال و انتشار در فضای مجازی و همچنین آموزش و ارتقای دانش در این زمینه در این رویداد نیز شرکت کرد.

شاکری در ادامه گفت: شبکه سایبری انقلاب اسلامی ناحیه حر در اختتامیه رویداد فضای مجازی که با حضور دکتر معین؛ رئیس سازمان فضای مجازی بسیج کشور، حجت الاسلام پژمانفر؛ نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و معاون فضای مجازی دادستان کشور برگزار گردید با تلاش و کوشش و هم افزایی نیرو‌های خود موفق به کسب «رتبه اول» تیمی گردید و همچنین در حوزه تحلیل و رصد و حوزه انتشار نیز به عنوان رتبه‌های برتر معرفی گردید.

مدیر معاونت فضای مجازی سپاه ناحیه حر مشهد در پایان گفت: برادران محمدی، شندری و هاشمی به نمایندگی از تیم سایبری سپاه ناحیه حر جوایزی را در این مراسم دریافت کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها