خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه افرادی که در قالب گروه جهادی به مناطق اعزام می شوند انگیزه و توان بالایی دارند گفت: باید تلاش شود تا با برنامه ریزی و آموزش متناسب با نیاز مناطق و اولویت بندی در زمان اندک بازدهی خوبی داشته باشیم.
کد خبر: ۹۱۰۶۷۱۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان بعد از ظهر امروز 13 بهمن در مراسم آغاز عملیات 750پروژه محرومیت زدا در استان همزمان با سراسر کشور اظهار داشت:  فعالیت گروه های جهادی امروز تنها در ایران نیست بلکه در کشورهای عراق و سوریه هم این گروه ها با هدف محرومیت زدایی و بازسازی مناطق تشکیل شده اند.

وی ضمن گرامیداشت یاد امام راحل و چهل سالگی انقلاب اسلامی ادامه داد: امام راحل جهان اسلام را بیدار کردند و روحیه مبارزه با مستکبران و ظالمان را به جامعه جهانی دمیدند  و امام و اندیشه و انقلاب اسلامی امروز به عنوان الگوی قرن بیست و بیست و یکم مطرح است.

سردار قاسمی اظهار داشت: ایجاد فعالیت های محرومیت زدایی نیاز به پشتیبانی دارد و لذا ما در مجموعه بسیج به همکاری تمام نهادها نیازمندیم.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه افرادی که در قالب گروه جهادی به مناطق اعزام می شوند انگیزه و توان بالایی دارند افزود: باید تلاش شود تا با برنامه ریزی و آموزش متناسب با نیاز مناطق و اولویت بندی در زمان اندک بازدهی خوبی داشته باشیم.

وی عنوان کرد: امروز  و در شرایط جنگ اقتصادی باید با تمام توان وارد میدان شد و فعالیت کرد و با برنامه ریزی و منابع کمتر و صرفه جویی بیشتر انشا الله این مرحله سخت را پشت سر بگذاریم.

سردار قاسمی گفت: برخی از مدارس و مناطق روستایی و محروم نیازمند تعمیرات و بازسازی و رسیدگی هستند و امیدواریم تا همکاری نهادها و مسئولان و تلاش ۲۲۷ گروه جهادی فعال استان بتوانیم با حرکت در انجام پروژه های محرومیت زدا قلب رهبری و مردم را خوشحال و دشمنان را مایوس کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها