خبرهای داغ:
استاندار قزوین:

اراده ملت و همسویی مسوولان با مردم، رمز پیروزی انقلاب/افتتاح هزار و ۲۴۷ پروژه زودبازده استان

زاهدی گفت:در طول تاریخ این امر ثابت شده که هر جا ملت اراده کرد و مدیران با این اراده، همسو شدند کارهای بزرگی انجام شده و انقلاب حاصل همین هم افزایی و پایداری است.
کد خبر: ۹۱۰۶۷۱۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عبدالمحمد زاهدی استان دار قزوین در آیین افتتاح هزار طرح زودبازده استان قزوین که با حضور آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام قابل و جمعی از مدیران و مسوولان استانی در سالن شهید پرویز سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد ضمن اشاره به جشن های چهل سالگی انقلاب بیان کرد:در ایام متعلق به چهل سالگی انقلاب قرار داریم و شایسته است یاد و خاطره شهدا و امام را گرامی بداریم که شهدا در مسیر رسیدن به پیروزی انقلاب جان خود را تقدیم کردند.

وی گفت:در آیین آغاز به کار چهل هزار پروژه زودبازده که در سراسر کشور ایجاد می شود و سهم استان هزار و ۲۴۷ پروژه است که با اقدام همه مدیران و کارکنان سازمانها و استفاده از همه ظرفیتها قرار است در نیمه اول سال ۹۸ این پروژه ها به بهره برداری برسد.

استاندار اظهار کرد:پیام این اقدام خداپسندانه در اجرای طرحهای زودبازده در کشور این است که با این هم افزایی هم به دوستان انقلاب اعلام می کنیم که برای پاسداری از میهن اسلامی ید واحده هستیم و به دشمنان اعلام می کنیم که در مقابل هر توطیه ای ایستاده ایم و ملت ما همان ملتی است که در طول چهل سال گذشته با تقدیم شهدا در جهت پایداری میهن تلاش کرده است.

زاهدی عنوان کرد:در طول تاریخ این امر ثابت شده که هر جا ملت اراده کرد و مدیران با این اراده، همسو شدند کارهای بزرگی انجام شده و انقلاب حاصل همین هم افزایی و پایداری است.

وی افزود:دفاع مقدس جزو سخت ترین جنگهای دنیا بوده که پیروزی در آن حاصل همین اراده و هم افزایی مردم و مدیران است. اما در شرایطی که بدخواهان در طول چهل سالگی انقلاب برای القای ناکارآمدی نظام دینی و اثبات آن تلاش می کنند، ملت و مسوولان دشمنان را نا امید کرده و مطمینا کارهای بزرگتری در پیش است.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها