جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

40 هزار طرح در زمینه محرومیت‌زدایی با همت سپاه در کشور کلید خورد

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: امروز به همه ثابت شد که مربع کفر که یک ضلع آن آمریکا و یک ضلع دیگر رژیم صهیونیستی و ضلع دیگر آن رژیم منحوس عربستان و گروهک های منافق هستند تمام عزم خود را در جهت ضربه زدن به نظام به کار گرفته که با بیداری موجود در مردم و عمق جامعه این آرزو را به گور خواهند برد.
کد خبر: ۹۱۰۶۷۰۷
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، عملیات اجرایی ۱۵۵۱ طرح عمرانی زودبازده در روستا‌های سیستان و بلوچستان با حضور مسئولین و فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

سردار محمد ناظری جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این مراسم بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانند گذشته به برکت چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند، ۴۰ هزار طرح در زمینه محرومیت‌زدایی را کلید زده و این طرح تا سال ۹۷ و ۹۸ ادامه خواهد یافت.

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: صبح امروز تعدادی از تروریست‌های کوردل و گروهک‌های ضد انقلاب با اقدامی کور و بی هدف قصد گرفتن تلفات زیاد از نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب در یکی از مناطق استان را داشتند که با هوشیاری سبز پوشان انقلاب این اقدام بی نتیجه ماند و در نتیجه یک نفر از فرزندان انقلاب به درجه رفیع شهادت نائل شد و تعدادی دیگر مجروح شدند که قطعا این اقدام بی پاسخ نخواهد ماند.

این مسئول ادامه داد: تمام این حرکات کور نتیجه عصبانیت کوردلان منافقان از سپاه است و دلیل آن کمک‌های است که سپاه همواره در راه خدمت به مردم و محرومیت زدایی طبق وظیفه خود انجام می‌دهد.

وی گفت: مردم استان ما در بین استان‌های کشور بیشترین همراهی را با نظام دارند که ثمره تلاش‌های تمام مسؤولان استان در راستای محرومیت زدایی منطقه است.

سردار ناظری بیان کرد: امروز به همه ثابت شد که مربع کفر که یک ضلع آن آمریکا و یک ضلع رژیم صهیونیستی و ضلع دیگر آن رژیم منحوس عربستان و ضلع از آن هم گروهک‌های منافق هستند تمام عزم خود را در جهت ضربه زدن به نظام به کار گرفته که با بیداری موجود در مردم و عمق جامعه این آرزو را به گور خواهند برد.

در پایان این مقام مسئول افزود: آمادگی آن را داریم همه پروژه‌های کوچک و زود بازده را در کمترین زمان ممکن حتی در جا‌های دور افتاده و صعب العبور انجام دهیم و این تعداد طرح عمرانی زود بازده با رویکرد آب و اشتغال و با اعتبار بالغ بر ۷۶ میلیارد تومان اجرایی می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار