فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هامون گفت: هر جایی که مسئولین تابع حرف ولایت بوده اند بر قله های رفیع ایستادند وباعث افتخار شدندوبسیج ثابت کرده است ک یک نهاد مردمی واز بطن مردم است.
کد خبر: ۹۱۰۶۶۹۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرنگار بسیج از هامون، برنامه نهضت روشنگری باهمت حوزه مقاومت بسیج خواهران کوثر با موضوع چهل سال انقلاب و دستاورد‌های انقلاب اسلامی، در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای کرمی برگزارشد.

سرهنگ پاسدار موسی سنچولی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هامون در این مراسم با اشاره به این مطلب که اندیشمندان آمریکایی به این نتیجه رسیدند که ایران دو ویژگی دارد که هیچ یک از کشور‌های دنیا ندارد و تامادامی که این دو ویژگی درایران وجود داشته باشد شما باید اغتشاش ایجاد کنید و جلوی پیشرفت را بگیرید، گفت: این دو ویژگی عبارتنداز وجود رهبری بصیر وآگاه که دنیارا متلاطم کرده و دیگری مردم ایران هستند.

وی با تاکید بر این مطلب که دشمن اذعان می‌کندتازمانی که این دو در کنارهم باشند نمی‌توان جلوی پیشرفت راگرفت، افزود:دشمن سعی دارد با برنامه ریزی ملت را از ولایت جدا کند، این کار راچگونه میتوان انجام داد به ابن وسیله که نیروی انقلابی را بزنند، ,مردم را نسبت به انقلاب بدبین کنند.

سرهنگ سنچولی نیرو‌های انقلابی را افرادی که در لباس روحانیت، سپاه، فرهنگی، و تمامی افراد آگاه و بصیری که باعث آگاه کردن مردم اند دانست و بیان کرد: آمریکا به دنبال تک قطبی کردن دنیاست و می‌خواهد همه مطیع او باشند امادر مقابل آن‌ها کشوری آگاه و بابصیرت به نام ایران است که بسیاری از کشور‌ها از اوالگو می‌گیرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هامون ادامه داد: اگرآمریکا تک قطبی و جهانی سازی می‌خواهد ماهم به دنبال جهانی سازی وتک قطبی هستیم، اما جهانی سازی مبنی بر حاکمیت قرآن واسلام بر همین اساس دشمن از ما می‌ترسد.

این مسئول به اتحاد و انسجام مردم یمن وعربستان اشاره و تصریح کرد: امروز اگر این مردم در کنار هم قرار گرفته اند و دفاع می‌کنند ودشمن اذعان داردکه این الگوی ایرانی-اسلامی است و ایران این الگو را از قیام امام حسین و مکتب کربلا وعاشورا گرفته است واین است رمز موفقیت کشوری کوچک، چون یمن و باعث ترس دشمن از ایران وایرانیست.

سرهنگ سنچولی اظهار داشت: ماامروز سخنان ولایت و رهبری را گوش نمی‌دهیم چرا که آن نجایی که برای انتخابات چه ریاست جمهوری چ. نمایندگان شاخص تعیین می‌کند انجام وظیفه نمی‌کنیم وبه دنبال طایفه گری هستیم ماباید برا موفقیت تابع ولایت باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هامون در پایان خاطر نشان کرد: بسیج کارکرد‌هایی دارد که برای همه مشخص شده است، ساختار درونی دارد یعنی اینکه تشکلی است که اگر جایی سیل یا زلزله باشد بسیج وسپاه نفراول است وامروز شما شاهد حضوراین دونهاد در خدمتگزاری به مردم را شاهد هستیدو ماوابسته به هیچ نهاد وحزبی نیستیم و یک تفکرداریم حمایت از دستاورد‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی وبه فرمان ولایت هستیم وآنجای که مسئولین تابع حرف ولایت بوده اند بر قله‌های رفیع ایستادند وباعث افتخار شدندوبسیج ثابت کرده است ک. یک نهاد مردمی واز بطن مردم است.
ارسال نظرات