با دستور فرمانده کل سپاه

عمليات اجرايي ۴۰ هزار طرح عمراني زودبازده در مناطق محروم و حاشیه نشین آغاز شد

با دستور سرلشكر جعفري عمليات اجرايي 40 هزار طرح عمراني زودبازده محرومیت زدا با رویکرد آب و اشتغال در روستاها و مناطق محروم و حاشیه نشین در سراسر كشور آغاز شد که 985 طرح محرومیت زدایی همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۰۶۶۸۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ عملیات اجرایی 40هزار طرح عمرانی زودبازده محرومیت زدا با رویکرد آب و اشتغال در مناطق محروم و حاشیه نشین در سراسر کشور با دستور سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با رمز مقدس "یا فاطمه الزهرا(س)" آغاز شد.

قرار است این چهل هزار طرح عمرانی و محرومیت زدایی که در ٢٨ حوزه مختلف است، در مدت ٤ الی ٦ ماه به بهره برداری برسد که شعار این طرح بزرگ کشوری "دست در دست مردم؛ پنجه در پنجه دشمنان" می باشد.

در استان مرکزی هم همزمان با سراسر کشور عملیات آغاز 985 پروژه در 28 موضوع مختلف با رویکرد محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پایدار در موضوعاتی چون عمرانی،اقتصادی،فرهنگی،اجتماعی،تولیدی،صنعتی و... با حضور فرمانده محترم سپاه روح الله و جمعی از مسئولین استانی در پارک ترنم کوی امام علی(ع) برگزار شد.

بنابر اعلام سردار کریمی فرمانده محترم سپاه روح الله بخش مهمی از اجرای این پروژه ها توسط مردم و مطابق با نیازمندی ها و مطالبات آنها انجام می شود.

ارسال نظرات