فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  افزود : در استان کرمان هزار و 220 پروژه با اعتبار 245 میلیارد تومان اجرا می‌شود که  مدت اجرای این پروژه‌ها شش ماهه است و 50 درصد این اعتبار را سپاه تامین و مابقی را دستگاه‌های اجرایی استان همکاری می‌کنند و با اجرای این پروژه‌ها بخشی از مشکلات اشتغال استان برطرف می شود
کد خبر: ۹۱۰۶۶۸۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  سردار غلامعلی ابوحمزه  در آئین همزمان آغاز عملیات اجرایی 40 هزار طرح عمرانی زودبازده در روستاها و مناطق محروم کشور اظهار داشت: امروز در تمام استان‌های کشور عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی زودبازده آغاز می‌شود.

وی گفت: امروز به صورت همزمان آغاز عملیات اجرایی 40 هزار طرح عمرانی زودبازده در روستاها و مناطق محروم کشور کلید خورده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  افزود : در استان کرمان هزار و 220 پروژه با اعتبار 245 میلیارد تومان اجرا می‌شود که  مدت اجرای این پروژه‌ها شش ماهه است و 50 درصد این اعتبار را سپاه تامین و مابقی را دستگاه‌های اجرایی استان همکاری می‌کنند.

ابوحمزه خاطر نشان کرد : با اجرای این پروژه‌ها بخشی از مشکلات اشتغال استان برطرف می شود،  نیاز استان به اجرای این پروژه‌ها در شرق و جنوب استان و حاشیه شهر کرمان بیشتر است.

ارسال نظرات