سرهنگ شاکرمی گفت: از میان ۴۰ هزار پروژه عمرانی سهم استان ایلام ،یک هزار طرح بود که با پیگیری‌های انجام‌شده به یک هزار و 500 طرح ارتقاءیافت.
کد خبر: ۹۱۰۶۶۸۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ شاکرمی ، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، در مراسم آغاز عملیات اجرایی ۴۰ هزار طرح عمرانی زودبازده ، گفت: از میان ۴۰ هزار پروژه عمرانی کشور ، سهم استان ایلام ،یک هزار طرح بود که با پیگیری‌های انجام‌شده به 1500طرح ارتقاءیافت

 وی، بابیان اینکه یک شورای جهادی در استان تشکیل‌شده است، افزود: ما در استان ایلام، یک شورای جهادی تشکیل داده ایم که بر همین اساس تصمیم گرفته شده است که سپاه به میان مردم برود و طرح های محرومیت زدایی و عمرانی لازم را اجرا کند.

سرهنگ شاکرمی ، بیان داشت: ما در سال 98 بر اساس پیگیری‌های انجام‌شده ، در نظر داریم که هیچ روستایی بدون مسجد نباشد و خانه‌های عالم و امکانات موردنیاز در روستاها با همکاری سایر نهاد و دستگاه‌های اجرایی استان ایجاد شوند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، افزود: ما در حال حاضر ، با کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) ، ساخت 220  واحد مسکونی برای محرومین  نیازمندان در استان را آغاز کرده ایم  امید داریم که ساخت این منازل هرچه سریعتر به پایان برسد.

وی، ادامه داد:  قرارگاه جهادی با 21 کمیته ،در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، ایجاد شده است و تا پایان سال جاری ۴ هزار خدمت بی‌منت به مردم استان از طریق این قرارگاه ارائه می‌شود،

سرهنگ شاکرمی، گفت: کمیته بهداشت و درمان  قرارگاه جهادی در استان، 10 محله محروم و آسیب‌پذیر را در شهر ایلام را شناسایی کرده و مقررشده که با استقرار درمانگاه‌های سیار در این محلات و با حضور پزشکان متخصص و امکانات درمانی تخصصی، بیش از 500 میلیون تومان خدمات به مردم ارائه شود.

وی اظهار کرد : 700میلیون تومان اعتبار برای تأمین جهیزیه 160 زوج جوان در استان جذب شده است و در نظر داریم که به هر زوج جوان پنج میلیون تومان اختصاص داده شود و تمام دستگاههای اجرایی استان باید از تمام توان  و ظرفیت های خود را برای خدمت به مردم ، استفاده کنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ، بیان داشت: ماانتظار داریم که مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بیشتر تلاش کنند و از همکاری و تعامل اداراتی که می‌توانند در این 1500 طرح عمرانی ما را یاریگر باشند استقبال می‌کنیم.

 

ارسال نظرات