خبرهای داغ:
شهردار قزوین

‍انقلاب اسلامی پدیده ریشه دار اجتماعی است

صفری گفت:مردم سرمایه این انقلاب هستند و باید تلاش کنیم قدردان حمایت های آنان باشیم و بتوانیم با تلاش شبانه روزی در مسوولیتی که هستیم برای انقلاب اسلامی ایران انجام وظیفه کنیم.
کد خبر: ۹۱۰۶۶۷۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، علی صفری شهردار قزوین در آیین بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، بیان کرد: امیدواریم ایران اسلامی، همچون چهل سال گذشته، بتواند با صلابت و باشکوه از تمام گردنه های سخت و پیچ های خطرناک عبور کند و استمرار داشته باشد.
وی گفت: اگر از نگاه سیاسی به چرایی انقلاب اسلامی بنگریم، به سخن شخصیت هاي سیاسی که با انقلاب و اسلام مانوس نبودند می رسیم و می بینیم که چقدر این انقلاب با سایر انقلاب های دنیا متفاوت بوده و تا چه اندازه در اعماق دین و مذهب، ریشه داشته است.
شهردار قزوين افزود: به گفته یکی از متفکران معاصر، بسیاری از انقلاب ها احساسی و سردرگم هستند اما انقلاب اسلامی ایران پدیده ریشه دار اجتماعی است و مردم میخواستند که این اتفاق رخ دهد و این نشان از عظمت و شکوه انقلاب اسلامی ایران دارد.
این مقام مسوول تاکید کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، با رهبری اندیشمندانه حضرت امام خمینی (ره) توانست هیمنه، دیکتاتوری و ثبات رژیم پهلوی را در هم شکند و به سمت آزادی و حکومت مردم بر مردم پیش رود.
دکتر صفری اظهار کرد: مردم سرمایه این انقلاب هستند و باید تلاش کنیم قدردان حمایت های آنان باشیم و بتوانیم با تلاش شبانه روزی در مسوولیتی که هستیم برای انقلاب اسلامی ایران انجام وظیفه کنیم.
1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار