امام جمعه سبزوار تاکید کرد: خبرنگار باید در انتشار اخبار، به حفظ منافع ملت و ارزش‌های نظام توجه کند و چنین خبرنگاری در سطح تراز انقلاب و نظام است.
کد خبر: ۹۱۰۶۶۷۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام ابراهیم مقیسه در دیدار کاروان رسانه انقلاب در شهرستان سبزوار در بیان جایگاه و اهمیت خبر اظهار داشت: خبر و رسانه مسئله‌ای است که مورد توجه روایات و آیات قران کریم است.

وی بیان داشت: خبر آنقدر از اهمیت بسزایی برخوردار است که  اگر بر مبنای حقیقت نباشد تصمیم درست و دقیقی در کشور اتخاذ نمی‌شود لذا یکی از مواردی که باعث می‌شود خبر شما مخاطب بیشتری داشته باشد این است که واقعیت داشته باشد ولی  متاسفانه در سطح جهان و حتی در مواقعی در کشورمان  به این مهم توجه نمی‌شود.

امام جمعه سبزوار ابراز داشت: بسیج یک تعهدی در برابر ارزش‌ها ایجاد می‌کند و پیش قراولان بسیج شهدا بودند که داوطلبانه برای دفاع از اسلام و انقلاب جان خود را فدا کردند لذا بسیج رسانه باید اخباری را منتشر کند که در مسیر تحکیم ارزش‌های انقلابی که شهدا برای آن خونشان را نثار کردند حرکت کند و جامعه را به سوی ارزش ها سوق دهد.

وی اذعان داشت: خبرنگار باید در انتشار اخبار، به حفظ منافع ملت و ارزش‌های نظام توجه کند و اخباری را که در مسیر ترویج فرهنگ اصیل اسلامی است منتشر کند. یک خبرنگار نباید خبری را منتشر کند که سبب ترویج فساد و فحشا در جامعه شود ولو که حقیقت داشته باشد چنین خبرنگاری در تراز انقلاب و نظام اسلامی است.

در ادامه دیدار عباس محمدیان؛ مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: کاروان رسانه انقلاب  به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب به نسل جدید در شهرستان های استان در حال فعالیت است.

وی  برگزاری تریبون آزاد با هدف رفع مشکلات شهرستان‌ها را  از جمله  برنامه‌های کاروان رسانه انقلاب دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها