اقبال عباسی با اشاره به تلاش دستگاه های مختلف برای محرومیت زدایی، وجود بسیاری از مشکلات را ناشی از اوج محرومیت های باقی مانده ی قبل از انقلاب دانست.
کد خبر: ۹۱۰۶۶۶۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با سراسر کشور از طریق ویدیو کنفرانس با سخنرانی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عملیات اجرایی 40 هزار پروژه عمرانی و محرومیت زدایی با رویکرد آب و اشتغال و شعار " دست در دست هم، پنج در پنج شیطان" آغاز شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این مراسم، با تبریک دهه فجر، گفت: علی رغم کار چندین نهاد و دستگاه و دولت و 40 شهرداری در استان، کمیته امداد، صنعت و معدن و تجارت، بخش خصوصی و تلاش خیرین،  برای محرومیت زدایی باز هم شاهد مشکلاتی هستیم که نشان دهنده اوج محرومیت های به جا مانده از دوران طاغوت در این منطقه هستیم.

اقبال عباسی افزود: در دوران پهلوی این همه نفت می فروختند و خودشان را به قدرت های بزرگ دنیا چسبانده بودند، اما این همه محرومیت در کشور وجود دارد .

وی، ادامه داد: از نظر تحلیل گران بین المللی، 5شاخصه برای قدرت های جهان وجود دارد که قدرت رهبری، قدرت اقتصادی، نفوذ سیاسی ، اقتدار نظامی و مطرح بودن در عرصه سازمان های بین المللی از جمله این شاخصه هاست.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: رهبری جامعه ما بحمدالله با هیچکدام از رهبران کشورهای دنیا قابل قیاس نیست و از همه جهت بالاتر از آنهاست و قدرت نیروهای نظامی ما علی رغم اینکه آنها ثروت دارند، از نظر اقتدار قابل مقایسه با دیگران نیست و بالاتر هستیم.

وی، گفت: در بحث قدرت نفوذ نیز ما در دنیا از بیخ گوش رژیم اسرائیل تا کشورها اسلامی دنیا نفوذ داریم و از نظر قدرت اقتصادی نیز به حدی رسیده ایم که اروپایی ها به خاطر اینکه معامل با ما را از دست ندهند مقابل آمریکا ایستاده اند.

عباسی تقویت وحدت را رمز پیروزی دانست و افزود: باید تجزیه و تحلیل درست از شرایط داشته باشیم و بدانیم که باید با اطلاع رسانی به موقع، دقیق، صادقانه، امانتدارانه و اتحاد و هم افزایی می توانیم به پیروزی برسیم.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری به ایراد سخن پرداخت و بر حفظ وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین برای عبور از مشکلات و پیشرفت و آبادانی کشور و استان تأکید کرد.

گفتنی است: سردار اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز در ابتدای این مراسم از آغاز عملیات اجرایی یکهزار و 300 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی علاوه بر 11هزار پروژه در دست اقدام سپاه استان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

ارسال نظرات