خبرهای داغ:
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین:

برگزاری مسابقه نگارش چهل رفتار مهربانانه

میرزایی گفت: مسابقه نگارش "ماه چلچراغ" در قزوین برگزار می‌شود. این رویداد با هدف نمایش دنیایی بهتر و زیباتر برای زندگی بشر با عنوان مسابقه ماه چلچراغ برگزار می شود .
کد خبر: ۹۱۰۶۶۶۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹

نادر میرزایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: جوانان بشر دوست اهل هلال در سال چهلم پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به چهل رفتار مهربانانه می اندیشند این رویداد با هدف نمایش دنیایی بهتر و زیباتر برای زندگی بشر با عنوان مسابقه ماه چلچراغ برگزار می شود .
وی گفت: کلیه اعضا حوزه جوانان استان می توانند چهل صفت یا رفتار که نشان مهربانی دارد در یک کلمه، جمله و یا در دو سطر، نوشته و به دبیرخانه مسابقه ارسال نمایند.
میرزایی اظهار کرد: به چهل نفر از اعضا که بهترین و بیشترین نگارش صفات و رفتارها را داشته باشند جوایزی اهدا خواهد شد.
وی تصریح کرد: اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین می توانند از 10 تا 40 صفت یا رفتار مهربانانه را بنویسند و در این مسابقه شرکت کنند.
میرزایی درباره نحوه ارسال نگارشها عنوان کرد: علاقه مندان می بایست نگارش خود را در یک یا دو صفحه و با قید نام، نام خانوادگی، نام پدر، نام کانون و نام شهرستان به آدرس دبیرخانه واقع در جمعیت هلال احمر استان قزوین، معاونت جوانان، مجمع استانی کانونهای دانشجویی و جوانان ارسال و یا به امور جوانان شهرستان خود تحویل نمایند.
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان عنوان کرد: کلیه اعضا حوزه جوانان استان می توانند تا 10 اسفند ماه 97 در این مسابقه شرکت نمایند.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها