نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

رشد استان چهارمحال و بختیاری در گرو همدلی و وحدت است

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، سپاه و بسیج را بازوان نظام اسلامی دانست که بی منت خدمت ارائه می کنند.
کد خبر: ۹۱۰۶۶۶۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با سراسر کشور از طریق ویدیو کنفرانس با سخنرانی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عملیات اجرایی 40 هزار پروژه عمرانی و محرومیت زدایی با رویکرد آب و اشتغال و شعار " دست در دست هم، پنج در پنج شیطان" آغاز شد.

در این مراسم که با حضور استاندار، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی استان و جمعی از جهادگران بسیج سازندگی و اصحاب رسانه و مطبوعات برگزار شد، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با تبریک دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه، گفت: با وجود اینکه از این طرح ها خبر داشتم، با شنیدن مجدد آن به وجد آمدم و از این عزم راسخ برای محرومیت زدایی و اراده عملی و جدی که شعاری هم نیست، اشک شوق به چشمانم آمد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، افزود: این عزیزان(سپاه) هرچه گفتند عمل کردند. شما شاهدید قرارگاه خاتم چه پروژه های عظیمی را که انجام داده و واقعاً چشمگیر هستند و انصافاً  خوش درخشیدند و بی ادعا کار می کنند.

وی، سپاه و بسیج را بازوان نظام اسلامی دانست که بی منت خدمت ارائه می کنند و کار خود را کمک به دستگاه های دیگر می دانند. این همان چیزی است که اسلام از ما می خواهد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اگر حضرت امام(ره) واژه کوخ نشینی را وارد ادبیات نظام اسلامی کرد، با هدف و عنایت بود تا تلاش شود کوخ نشینی از جامعه رخت بربندد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، با اشاره به خدمات و تلاش های نظام اسلامی در 40 سال گذشته و باقی ماندن بسیاری از مشکلات، بر ضرورت وحدت و همدلی و کار جهادی همگانی برای رفع محرومیت ها تأکید کرد.

این مقام مسئول، افزود: مردم چون ذات انقلاب اسلامی را می دانند چیست، بهانه به دست دشمن نمی دهند و خسته نمی شوند؛ لذا باید یک سری حرکت های جهادی شکل بگیرد و خارج از ساز و کارهای موجود اداری و هدر دادن بودجه ها از طریق پیمانکاری و ...، در راستای محرومیت زدایی اقدام جدی صورت پذیرد.

وی، احداث جاده روستای دهدلی در بخش دیناران اردل توسط سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام را یک اقدام ارزشمند دانست و نمونه ای از کارهای جهادی برشمرد که با کمترین هزینه به سرانجام رسید و گفت: یکی از فرصت های مغتنم همین نگاه است که مراقب باشیم، نگاه سیاسی و خاص در کارها وجود نداشته باشد و فقط به فکر خدمت به مردم و مستضعفین باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، ارزش گرایی، خدامحوری و خدمت برای انقلاب در سایه وحدت و حمایت از نیروهای جهادگر را توصیه کرد و گفت: لازمه رشد استان چهارمحال و بختیاری در گرو همدلی و وحدت است.

در این مراسم اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری نیز به ایراد سخن پرداخت و بر حفظ وحدت و هم افزایی بین دستگاه های مختلف برای رفع مشکلات تأکید کرد.

گفتنی است: سردار اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز در ابتدای این مراسم از آغاز عملیات اجرایی یکهزار و 300 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی علاوه بر 11هزار پروژه در دست اقدام سپاه استان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار