خبرهای داغ:
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انجام شد:

دیدار جمعی از کارکنان سپاه آوج وادارات دولتی شهرستان با امام جمعه شهر آوج

تعدادی از کارکنان سپاه ناحیه آوج وکارکنان ادارات دولتی شهرستان به مناسبت آغاز دهه فجر با امام جمعه شهر آوج دیدار کرداند.
کد خبر: ۹۱۰۶۶۵۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبر گزاری در قزوین، تعدادی از کارکنان سپاه ناحیه آوج وکارکنان ادارات دولتی شهرستان به مناسبت آغغغاز دهه فجر با امام جمعه شهر آوج دیدار کرداند.
در ابتدای این دیدار سرهنگ مهرعلیا ضمن گرامیداشت دهه فجر وجشن چهل سالگی انقلاب اسلامی به تشریح برنامه های ایام الله دهه فجر در شهرستان آوج پرداخت و گفت: باید دستاورد های انقلاب اسلامی برای نسل سوم وچهارم انقلاب بازگو شود.
در ادامه حجت الاسلام سید ضیاء الدین هاشمی ضمن گرامیداشت دهه فجر و یاد وخاطره شهیدان سرافراز گفت: مسئولان قبل از هر کاری باید به خود سازی وتزکیه روح بپردازند تا خدای ناکرده دچار لغز شهای احتمالی نشوند.
وی در ادامه گفت:هیچ یک از تحلیلگران داخلی و خارجی وقوع یک انقلاب مردمی در ایران را پیش بینی نمی کرداندو این انقلاب به عنوان یک معجزه قرن می باشد که دنیا را تحت تاثیر خود قرار داد.
هاشمی افزود:ایجاد اینچنن انقلابی یک رهبر الهی می خواست که امام خمینی (ره) نمونه بارز این موضوع می باشد.
وی در ادامه با اشاره به خود سازی وتزکیه مسئولان گفت:را رسیدن به آرمان های بلند انقلاب اول این است که مسئولان نظام به خودسازی بپردازند تا بتوانند جامعه ای را اصلاح کنند وامام خمینی (ره) اسنچنین بود‌.
ایشان با اشاره به استمرار روحیه انقلابی تاکید کرد:دشمن با توطئه های گوناگون در صدد کم رنگ کردن روحیه انقلابی مردم وجوانان می باشد تا از این طریق بتواند ضربه خود به نظام را عملی سازد.
وی اذعان کرد: انقلاب ما در حالی پا به ۴۰ سالگی انقلاب می گذشته که با وجود تحریم های ظالمانه مسیر پیشرفت را طی کرده و اکنون در رتبه اول منطقه قرار دارد.
امام جمعه شهر آوج در پایان با اشاره به پاسداری از انقلاب افزود: همه ی ما به نوعی باید پاسدار ارزشها و خون شهیدان باشیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار