خبرهای داغ:
آیت اله عابدینی گفت:اگر در جامعه فقیر داشته باشیم جامعه ما دچار ویرانی مساجد می شود و اگر مشکلات معیشتی داشته باشیم اینها نشانه ویرانی مساجد ماست اما اگر مردم در عدالت زندگی کنند جامعه آباد می شود.
کد خبر: ۹۱۰۶۶۵۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیین افتتاح هزار طرح عمرانی زودبازده استان قزوین با حضور آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام قابل و جمعی از مدیران و مسوولان استانی در سالن شهید پرویز سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.
آیت اله عابدینی در این مراسم ضمن اشاره به آیات قرآن در خصوص مومنین بیان کرد:اگر در جامعه فقیر داشته باشیم جامعه ما دچار ویرانی مساجد می شود و اگر مشکلات معیشتی داشته باشیم اینها نشانه ویرانی مساجد ماست اما اگر مردم در عدالت زندگی کنند جامعه آباد می شود.
وی گفت:با روی کار آمدن جمهوری اسلامی، ما دیگر بیسواد و فقیر نداریم و این امر موجب ابادانی مساجد می شود که به موجب فعالیت جهادی فرزندان میهن است که با سخن انجام نمی شود و باید عملی باشد.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد:اگر کنگره به بهترین شکل ممکن برگزار شد،به دلیل همدلی مردم و مدیران بود.
اجرای ۴۰ هزار پروژه عمرانی در کشور، مقابله با القایات دشمن است


در ادامه داود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:امروز یک رویارویی جدی و همیشگی بین نظام کفر با جمهوری اسلامی است که چند نکته هدف گذاری شده است.
وی با اشاره به این نکات گفت: مهمترین این نکات بحث معیشت و یاس پراکنی و نومیدی بین مردم و القای ناکارآمدی نظام است که مجموعه این امور موجب نارضایتی مردم بویژه اقشار ضعیف جامعه می شود.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:امروز طرح ۴۰ هزار پروژه عمرانی در کشور دقیقا مقابله با القایات دشمن است زیرا اشتغال و تحرک اجتماعی ایجاد شده، امید پراکنی کرده و کارآمدی نظام را نمایان می کند بوده و در ایجاد ایفای پاسداری را نیز شامل می شود.
محمدی عنوان کرد:یکی از دلایل موفقیت این طرح ها، همکاری مردم و خیرین در اجرای طرح هاست که هزینه پروژه ها را کاهش و راندمان کار را افزایش می دهد و در نهایت رضایت عمومی و الهی را در پی دارد و در این بین باید از مدیران دستگاهها، قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی تشکر کرد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها