خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود:

پیشکسوتان در خط مقدم جبهه مقابله با دشمنان

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: پیشکسوتان همچنان در خط مقدم جبهه مقابله با دشمنان و استکبار جهانی حضور دارند و در این مسیر هدایتگر نسل جوان هستند.
کد خبر: ۹۱۰۶۶۴۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار جواد عبیری در همایش انس و مودت پیشکسوتان سپاه نواحی شاهرود و میامی در تالار شقایق های دانشگاه صنعتی شاهرود در سخنانی با گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی با تجلیل از پیشکسوتان سپاه که مجاهدان عرصه ایثار و شهادت بوده و هستند با بیان اینکه پایدار واقعی شما عزیزان هستید که در خط مقدم دفاع از انقلاب و ارزش ها قرار دارید و بازنشستگی ظاهری شما را از انقلاب و اسلام غافل نکرده است افزود: شما راه بر این انقلاب هستید و تجربیات شماست که نسل جوان را رو به جلو هدایت می کند.
وی با بیان اینکه عمر انقلاب اسلامی به چهل سالگی رسیده و به یک انسان کامل و بالغ بدل گشته است گفت: تلاش دشمنان این بود که این ملت و نظام چهل سالگی خود را نبینند و تمام تلاش خود را به کار بستند اما باز هم شکست خوردند و در آینده نیز شکست خواهد خورد.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه قدردان بودن مجاهدت های ایثارگران و خانواده شهدا دارای اهمیت است به حمله رهبر انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب در بیانی تاکید دارند نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی روزمره خود فراموش شوند و این وظیفه ماست که با برگزاری این محافل و این جلسات انس و مودت پیشکسوتان را در کنار خود حفظ نماییم.
در این همایش که فرمانده سپاه ناحیه میامی و جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان و پیشکسوتان و خانواده های آنان حضور داشتند حجت الاسلام پاشا پور از موسسه امیر بیان قم به اجرای برنامه فرهنگی و روایتگری پرداخت.
اجرای برنامه های فرهنگی و مسابقه و پذیرایی از دیگر برنامه های این همایش انس و مودت بود.
این مراسم به همت کانون بازنشستگان سپاه شهرستان های شاهرود و میامی و نواحی مقاومت در گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها