خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الام(عج) استان قزوین گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی، سیستم های اداری استانداری و اقشار مختلف بسیج مجموعه ای هستند که دست به دست هم این کار بزرگ را انجام می دهند، همچنین ۱۶ اداره در استان پای این کار هستند.
کد خبر: ۹۱۰۶۶۴۴
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار محمد شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در آیین افتتاح 100 پروژه محرومیت زدایی در استان قزوین که در سالن شهید پرویز سپاه برگزار شد، اظهار کرد: یک اقدام بزرگ و اثربخش و امیدافرین در کشور با هم افزایی همه دستگاهها در حال انجام است، این چهل هزار پروژه قرار است تا شش ماه آینده به بهره برداری برسد.
سردار شاهرخی اذعان کرد: تکمیل منزل برای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ، ابجاد ظرفیتی به توان پنج کیلو ولت برای روستاها که این طرح ماندگاری افراد در روستاها را به همراه دارد، بخشی از این طرح می باشد.
وی ادامه داد: 1247پروژه در عرصه های مختلف انجام خواد شد و همچنین در سال ۹۷ کنگره شهدا به یک رویداد بزرگ فرهنگی در استان انجام شد که به اذعان همه پروژه ای بسبار بزرگ بود. ویژگی منحصر به فرد این کار وحدت بود همانگونه که برای مقابله با صدام و دشمنان انسجام ایجاد شد و انجام ابن پروژه ها دومین کار بزرگ استاتی است که با انسجام قوای سه گانه و نماینده ولی فقیه و مدیریت استان و استفاده از ظرفیت مردم و خیرین انجام می شود و این کار را ماندگار خواهد کرد.
فرمانده سپاه استان قزوین توضیح داد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی، سیستم های اداری استانداری و اقشار مختلف بسیج مجموعه ای هستند که دست به دست هم این کار بزرگ را انجام می دهند، همچنین ۱۶ اداره در استان پای این کار هستند
سردار شاهرخی یادآور شد: کمیته امداد، بهزیستی، کتابخانه ها ،شهرداری ها، مدیرکل روستایی، اوقاف، اداره اب، ورزش، برق، نوسازی مدارس، تبلیغات اسلامی، مدیریت و برنامه ریزی و معاونت عمرانی بنیاد شهید در تلاش هستند تا علیرغم تمام دشمنی های دشمنان انشاا.. تا چند ماه اینده اقدامات جهادی انجام دهند و مردم شاهد نتایج مثبت این امر باشند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها