به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، همزمان با سراسر کشور عملیات اجرایی یک هزارو 422 پروژه عام المنفعه، زودبازده و محرومیت زدایی روز شنبه در مناطق محروم و کم برخوردار استان البرز آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۰۶۶۴۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی در مراسم عملیات اجرایی ۴۰ هزار طرح عمرانی با رویکرد آب و اشتغال در روستاها و مناطق محروم سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به میزبانی استان البرز برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: هزار و ۴۲۲ پروژه از آن‌ها سهم استان البرز است، امیدواریم همه مسئولان در این کار بزرگ حضوری فعال داشته باشند زیرا این محرومیت‌ها جزو نواقص کشور است.

هزار و ۴۲۲ پروژه محرمیت‌ زدایی سپاه استان البرز افتتاح شد

وی ادامه داد: همچنین این نواقص، برخلاف تدابیر و اصول امام راحل است، تلاش می‌کنیم که تا سال ۹۸ پروژه‌های موردنظر را به اتمام برسانیم.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به ویژگی‌های این پروژه‌ها، گفت: این پروژه‌ها کوچک، عام‌المنفعه و زودبازده هستند که باید این ویژگی‌ها را داشته باشند.

سردار مولایی ادامه داد: امروز خدمت وزیر صنعت، معدن و تجارت بودیم و قرار شد در این مأموریت بزرگ با توجه به اهداف مشخص، بسیج شوند و کار کنند.

وی بابیان اینکه در این کار منیت وجود ندارد، گفت: در این مأموریت منیت وجود ندارد و همه باهم دست‌به‌دست هم می‌دهیم تا این پروژه‌ها را با بالاترین کیفیت ارائه دهیم.

فرمانده سپاه استان البرز افزود: بهسازی معابر، احداث پل روستایی و آب‌رسانی یکی از مسائلی است که نیاز به توجه بیش‌ازپیش دارد برای تحقق این مهم نیازمند کمک همه مردم و مسئولان است.

سردار مولایی گفت: ائمه جمعه با تریبون‌هایی که در اختیاردارند، می‌توانند در این امر بزرگ کمک‌های بسیار زیادی کنند و حتی ما می‌توانیم حضور این عزیزان را درصحنه داشته باشیم.

رحمانی با اشاره به طرح های محرومیت زدایی سپاه گفت: این اقدام در مسیر رفع محرومیت از مناطق مختلف کشور بوده که تحقق آن از آرمان ها و اصول انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است و همه در آن مشارکت خواهیم داشت.

وی تاکید کرد که با حفظ تولید، اشتغال تثبیت می شود و مشکلات اساسی کشور اعم از بیکاری و محرومیت با پشتوانه تولید رفع خواهد شد.

وزیرصنعت، معدن و تجارت که امروز به استان البرز سفر کرده ضمن گشایش چند طرح تولیدی و صنعتی از تعدادی از صنایع استان بازدید کرد.

امروز نیز عملیات اجرایی 40 هزار پروژه محرومیت زدایی، عام المنفعه و زودبازده با پیام ویدئو کنفرانس سردار غیب پور رئیس بسیج سازندگی در کشور آغاز شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها