خبرهای داغ:
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فتح الفتوح انقلاب ما تربیت جوان مومن و انقلابی است در واقع رمز بقای انقلاب ما در طول چهل سال همین بوده و در آینده نیز خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۰۶۶۳۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مراسم آغاز چهل هزار طرح عمرانی زودبازده گفت: یاد شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و امام راحل را که انقلاب را پایه گذاری کردند گرامی می داریم.
وی ادامه داد: در طول چهل سال که از انقلاب اسلامی ما می گذرد، ملت ما، ملتهای دیگر منطقه و مناطق دور دست شاهد پیروزی ها و فتوحات بزرگی به برکت انقلاب به دست آمده است، بوده اند.
سردار جعفری اذعان کرد: دستاوردهای انقلاب و پیروزی ها بسیار زیاد است، این پیروزی ها نه تنها در عزصه های دفاعی و امنیتی بلکه در تمام عرصه های علمی و زیرساختها و رفع محرومیت عدالت اجتماعی فرهنگی و... بوده که همه دنیا این پیشرفتها را در ایران پرشتاب عنوان.کرده اند.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این فتوحات پرشتاب، دفاع مقدس و عرصه های مقاومت اسلامی در منطقه توسط امت اسلامی برخی از دستاوردهای ما در طول چهل سال است.
این مسوول اذعان مرد: فتح الفتوح انقلاب این پیروزی ها، حتی فتح بستان و خرمشهر نیست بلکه تربیت جوانان انقلابی و پای کار انقلاب و آماده برای دفاع انقلاب بزرگترین دستاورد انقلاب است. جذب دلهای جوانان مومن و ولایتمددار به نسیم الهی انقلاب فتح الفتوح انقلاب اسلامی است.
وی یادآور شد: در پیروزی انقلاب درست است که مردم همه در صحنه بودند اما نقش جوانان بعنوان صف شکن بسبار حائز اهمیت است، در دوران دفاع مقدس نیز گردانهای خط شکن و واحدهایی که نقش پررنگ داشتند نیروهای جوان بودند که نود درصد نیروهای جبهه ها را تشکیل می دادند.
سردار جعفری خاطر نشان کرد: در جنگ فرهنگی نیز همین جوانان در قالب گروه های انقلابی و یا انفرادی نقش افرینی کردند. در مقاطع حساس همچون فتنه ۸۸ بازهم نقش اصلی و تعیین کننده برعهده جوانان بود.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در عرصه محرومیت زدایی نیز جوانان به عنوان سربازان و رزمندگان جنگ اقتصادی بوده اند. امروز که دشمن علاوه بر تهدیدهای مختلف تهدید اقتصادی را تحمیل کرده نقش جوانان تعیین کننده است و جوانان کارنامه بسیار درخشنده ای در روستا ها و مناطق محروم بجا گذاشتند.
این مقام مسوول تبیین کرد: این فتح الفتوح که تربیت جوان مومن و انقلابی است در واقع رمز بقای انقلاب ما در طول چهل سال بوده و در اینده نیز خواهد بود.
محرومیت زدایی، جهاد بزرگ برای انقلاب اسلامی
سردار جعفری در ادامه بیانات خود تاکید کرد: امروز باید به پروژه های محرومیت زدایی به عنوان جهاد بزرگ در انقلاب اسبلامی نگاه کرد.
وی ادامه داد: قشر مستصعف در تمام دنیا وجود دارد. درصد مردمی که زیرخط فقر بودند طبق آمار بانک جهانی پیش از انقلاب ۴۶ درصد و در سال ۸۴ به ده درصد رسیده که این کاهش سی و چهار درصدی از افتخارات انقلاب است، البته همین ده درصد هم زیاد است و باید ب تلاش مردم و نظام برطرف شود.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: : با تمام توطئه ها در طول این چهل سال به انقلاب اسلامی هیچ خدشه ای وارد نشد و هر روز ثبات آن عمیقتر شده است چرا که متکی به اصول قرآنی بوده و جامعه ای است که در مسیر حاکمیت اسلامی در حال حرکت است.
سردار جعفری اضافه کرد: جمهوری اسلامی منحصر به فرد است زیرا ولایت فقیه در راس آن قرار دارد و مردم با ایمان و اعتقادی راسخ و بصیرت در مسیر ولایت در حرکت هستند.
این مقام مسوول در خاتمه گفت: امروز ندای انقلاب اسلامی به تمام جهان صادر شده و این طرح از مهمترین جهادها در سراسر جهان است. امیدواریم عدالت اجتماعی که از بالاترین اهداف انقلاب اسلامی است اجرا شود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها