گلبانگ چهلمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی در سراوان نواخته شد

همزمان با سراسر کشور گلبانگ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهرستان سراوان نواخته شد.
کد خبر: ۹۱۰۶۶۳۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷
به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، در دومین روز از ایام الله دهه فجر در شهرستان سراوان، گلبانگ چهلمین بهار شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سراوان و جمعی از مسئولین، فرهنگیان و دانش آموزان در سالن اجتماعات هنرستان دخترانه کار و دانش سراوان نواخته شد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری، نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان  در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی، انقلابی بود که از ظلمات و بی ارزش ها جامعه را به سمت ارزش ها و نورانیت کشاند.

وی افزود: امام خمینی(ره) با الهام از دین خداوند متعال، قرآن را به عنوان منشور زندگی و مسیر الهی را برای رشد و تعالی انتخاب کرد.
جحت الاسلام بامری اضافه کرد: در طول تاریخ انسان های ناشایست با حکومت کردن، انسان ها را به انحراف کشیدند، اما اسلام بشر را به سمت خداجویی و حسنات سوق دادد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: پهلوی چند ده سال بر مردم و کشور حکومت کرد و فساد، بی بند و باری، عیاشی و انحراف را در جامعه رواج داد، اما انقلاب برای اینکه انسان ها را متوجه خوبی ها و ارزش ها کند، به وجود آمد.

این مسئول با بیان اینکه سالیان دراز مکتب های دروغین و شیطانی مردم را به بردگی گرفته بودند، گفت: شبانه روز در حال ترویج صفات شیطانی در جامعه بودند، اما با پیروزی انقلاب، جامعه از ظلمت و بی ارزشی ها خارج و به سمت نورانیت و خداجویی هدایت شد.

امام جمعه شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: شیطان صفتان عالم در شرق و غرب خدا را فراموش کرده اند و همچنان بر ریل و موتور شیطان سوار هستند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره اینکه قلدرترین و زورگو ترین افراد جهان، دشمن انقلاب هستند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول چهل سال دستاوردها و خدمات زیادی را ارائه کرده است و امروزه در برخی از بخش ها در زمره کشورهای پیشرفته قرار گرفته ایم.
ارسال نظرات