عملیات اجرایی چهل هزار طرح عمرانی زودبازده با رویکرد آب و اشتغال و با شعار  دست در دست هم؛ پنجه در پنجه شیطان در سالن جلسات فرماندهی سپاه ثارالله برگزار شد .
کد خبر: ۹۱۰۶۶۲۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  ظهر امروز عملیات اجرایی چهل هزار طرح عمرانی زودبازده با رویکرد آب و اشتغال و با شعار  دست در دست هم؛ پنجه در پنجه شیطان در سالن جلسات فرماندهی سپاه ثارالله برگزار شد .

این مراسم با حضور سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله و امیر معمار باشی فرمانده ارشد در ارتش و فدایی استاندار کرمان پورابراهیمی و زاهدی نمایندگان  مردم کرمان در مجلس و جمعی از مسئولین و پاسداران و بسیجیان آغاز شد . 

سردار غیب پرور در این ویدئوکنفرانس که با حضور فرماندهان سراسر کشور برگزار شد اظهار داشت :  انقلاب اسلامی هدیه ای بی همتا ازجناب خداوند  متعال بود که توسط امام خمینی (ره) به مردم ایران داده شد . 

وی افزود :  علی رغم دشمنی های دشمن در چهل سال انقلاب فرزندان بسیجی کار بزرگی انجام دادند و حیات انقلاب به مردم است و حیات پاسداران خدمت بی غل و غش به این مردم است .

سردار غیب پرور اذعان داشت : ۴۰ هزار پروژه در ۲۸ موضوع که عرصه های فرهنگی، اقتصاد خرد، عمرانی، عرصه های کشاورزی در اقصی نقاط کشور قرار است در بازه زمانی ۴ تا ۶ ماه به نتیجه برسد‌ که بخش مهمی از اجرای این پروژه ها توسط مردم و خیرین تامین شده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد : این انقلاب استوار و پابرجاست و به دنبال ظهور مهدی موعود است و دشمن این را خوب می داند این انقلاب ماندگارخواهد بود تا زمان ظهور یار.  ان شاءالله

در بخش بعدی این مراسم  سردار جعفری عملیات  اجرایی چهل هزار طرح عمرانی زودبازده همزمان با سراسر کشور را با رمز یا فاطمه الزهرا آغاز کرد.

ارسال نظرات