خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: در ایام دهه فجر و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه اجرا می‌کنیم که در همه عرصه‌ها است.
کد خبر: ۹۱۰۶۶۲۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹

اجرای بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه طی دهه فجر توسط سپاه ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ سید جواد حسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک ایام دهه فجر و چهلمین سالگرد انقلاب و تسلیت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها با اشاره به اینکه یک الگوی رفتاری و اخلاقی برای اصحاب رسانه وجود دارد، بیان داشت: همه ما و شما شهید حسین افشرده(باقری) را می‌شناسیم که نابغه طراحی‌ عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس ما بود و اکنون همه دانشگاه‌های نظامی آمریکا نیز طرح‌های این نابغه را تدریس می‌کنند.

وی ابراز داشت: ایشان قبل از نظامی‌گری خبرنگار بود و بعد از چند ماه یک فرمانده می‌شود که امیدواریم اصحاب رسانه راه این شهید را ادامه دهند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه ما به چهل سالگی انقلاب رسیدیم چهل سالگی که دشمن نمی‌خواهد صورت بگیرد، افزود: تمام دشمنان به خصوص استکبار و در رأس آن آمریکا اعلام کرده که نخواهیم گذاشت انقلاب اسلامی به ۴۰ سالگی برسد اما به یاری خدا رسیدیم.

وی با بیان اینکه دشمنان قبلا هم این حرف‌ها را می‌زدند، اظهار داشت: در ابتدای پیروزی انقلاب اعلام می‌کردند که 6 ماه بعد دیگر انقلابی وجود نخواهد داشت، در زمان جنگ تحمیلی عنوان می‌کردند که فاتحه انقلاب خوانده شده است، بعد از آن در بحث فتنه‌های سال ۸۸ و سال‌های بعد عنوان کردند که عمر انقلاب تمام شده اما به کوری چشم دشمنان ما ۴۰ سالگی انقلاب را جشن گرفتیم و این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن امام زمان(عج) خواهیم رساند.

حسینی گفت: با وجود چنین تهدیدات و هجمه‌های سنگین انقلاب ما خیلی قوی، مقتدر و مستحکم است و هیچ کشوری نمی‌تواند اینگونه دوام بیاورد، اگر این هجمه‌ها را بر کشور دیگری وارد می کردند در یک فرصت اندکی از بین می رفت اما کشور ما روز به روز قوی و قوی‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: این همه تهدید، تحریم، ترور، توطئه و فتنه با تمام کمی و کاستی‌ها کشور ما را روزبه‌روز عزتمند و با عظمت کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: رمز این موضوع کمک خداوند متعال، دعای خیر امام زمان(عج) و وجود مردمی فهیم و شهیدپرور با اعتقادات بسیار است که در هر زمان که دشمن هجمه وارد می کند جلوی آنها می ایستند.

وی افزود: امروز ما می‌بینیم کشوری بسیار قدرتمند و قوی در جهان داریم به مناسبت چهل سالگی انقلاب در راستای تکریم از این ایام سپاه و بسیج برنامه‌های را تدارک دیده که برگزار خواهیم کرد.

حسینی ابراز داشت: موضوع متفاوتی که نسبت به سال قبل در دستور کار داریم بحث خدمت‌رسانی به مردم عزیز در سطح کشور استان، شهرستان و روستاهای کوچک و به ویژه محروم خواهیم داشت.

وی بیان داشت: در بحث پروژه‌های عمرانی که ۴۰ هزار پروژه در سطح کشور رقم خواهد خورد و در سطح استان یک هزار و ۴۰ پروژه خواهد بود، این پروژه‌ها برای کمک به دولت و رفاه مردم عزیز اجرا می کنیم.وی با اشاره به اینکه این پروژه های عمرانی و در بحث محرومیت زدایی است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: این پروژه‌ها شامل راه روستایی، اشتغال‌زایی، آبرسانی روستایی، ساخت و مرمت مساجد و خانه عالم، نیروگاه‌های خورشیدی و... است.

وی افزود: برنامه‌های اردوهای جهادی و بسیج سازندگی که هم اکنون در حال اجرا است و در ایام دهه فجر افتتاح خانه محروم توسط ۴۰ گروه از بسیجیان اردوهای جهادی را برای کمک به مردم محروم در دستور کار قرار داده ایم.

حسینی از اهدای جهیزیه به نیازمندان و سبد حمایتی در ایام دهه فجر خبرداد و گفت: حمایت از کارآفرینان و برگزاری جلسات متعدد با اداره صنعت و معدن، ویزیت رایگان در نقاط مختلف شهرستان، دیدار از خانه سالمندان و تکریم از ایشان، مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری مسابقات شعر، کتابخوانی، نقاشی و احکام با موضوع دستاورد های انقلاب اسلامی را خواهیم داشت.

وی افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، عطر افشانی مزارشهدا، مراسم سوگواری ایام فاطمیه و مراسم زنگ انقلاب به اجرا گذاشته می شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ادامه داد: در ایام دهه فجر و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه به اجرا خواهیم در آورد و که در همه عرصه‌ها است.

وی با اشاره آمادگی سپاه و بسيج جهت کمک همه عرصه‌ها به دستگاه‌های اجرایی گفت: هرجا در سطح شهرستان نیاز باشد در راستای کمک به مردم، خدمت‌رسانی و محرومیت زدایی به یاری دستگاه‌های اجرایی می‌رویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات