عملیات اجرایی و بهره برداری از ۴۰ هزار طرح محرومیت زدایی  کشور و ۱۰۲۵ طرح استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سرلشکر جعفری  فرمانده سپاه و سردار غیب پرور از طریق ویدئو کنفرانس انجام شد.
کد خبر: ۹۱۰۶۶۱۴
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج عملیات اجرایی ۴۰ هزار پروژه عمرانی زود بازده با رمز مقدس یا فاطمه الزهرا (س) به فرمان فرمانده  کل سپاه، سر لشکر جعفری  از طریق ویدئو کنفرانس در سراسر کشور کلید خورد.
 
سهم کهگیلویه و بویراحمد از این پروژه‌ها ۱۰۲۵ پروژه بوده که قرار است در حوزه‌های مختلف اجرا شوند.

سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج در این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس گفت: عملیات اجرایی ۴۰ هزار پروژه عمرانی در ۳۸ حوزه در سراسر کشور آغاز می‌شود.

به گفته وی این ۴۰ هزار پروژه در بازه زمانی ۴ تا ۶ ماهه به بهره‌برداری خواهد رسید و بخشی از این پروژه‌ها توسط خیرین تامین شده است.

سردار غیب‌پرور عنوان کرد: این انقلاب تا ظهور حضرت، ولی عصر ماندگار خواهد بود و ما در این مسیر ولایت را تنها نخواهیم گذاشت

سرهنگ پاسدار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح با تبریک دهه پر فروغ فجر در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی گفت: در مقطعی قرار داریم که دشمن با همه برنامه ریزی‌ها بدنبال براندازی و سیطره بر جمهوری اسلامی می‌باشد.

فرمانده سپاه فتح استان  با اشاره به اجرای ۱۰۲۵ طرح‌ محرومیت زدایی در استان گفت: تمام طرح‌هایی که به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب آغاز می‌شوند تا پایان دهه فجر سال آینده به بهره برداری می‌رسند.

وی گفت:آبرسانی به ۱۰۶  روستای باشت با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال و ساخت مسکن محرومان، برق رسانی از طریق پنل های خورشیدی از جمله این طرح‌ها می‌باشد.

خرمدل در ادامه  گفت: منافقین هرساله با صرف هزینه‌های زیاد بدنبال براندازی انقلاب  اسلامی ایران می‌باشند، اما تا زمانی که مردم در صحنه هستند همانند ۴۰ سال گذشته فتنه آن‌ها راه به جایی نمی‌برد.

فرمانده سپاه فتح خاطر نشان کرد:در سال ۵۷ انقلابی به سرانجام رسید که تا امروز به سرتاسر دنیا صادر می‌شود و فرانسوی‌ها که  خود مهد انقلاب  در دنیا می‌باشند برگرفته از انقلاب اسلامی ایران  و ایدوئولوژی‌های آن  تظاهرات برپا می‌کنند.

وی تفاوت انقلاب اسلامی را با سایر انقلاب‌ها در دنیا معنویت و عدم تجهیزات جمهوری اسلامی ایران در ابتدای راه عنوان کرد.

خرمدل تاکید کرد دشمنی غرب با ما برگرفته از بحث خیر و شر بوده و بدنبال نا امن کردن ایران می‌باشند.
 
فرمانده سپاه فتح گفت: بسیج و سپاه به هیچ عنوان نمی‌تواند در کنار مردم و دولت نباشد  چرا که ما پاسدار انقلابیم و در کنار دولت و مردم وارد میدان می‌شویم و با تمام توان با هدف رضایت مندی مردم بدنبال خدمت می‌باشیم.

وی گفت:سپاه با شعار دست در دست مردم و پنجه در پنجه دشمن به مردم خدمت می‌کند.

خرم دل  با بیان اینکه از امروز تا ابتدای فجر ۱۳۹۸ تعداد ۱۰۲۵ پروژه را به بهره برداری می‌رسانیم و به صورت جد در حوزه اشتغال و ساخت مسکن برای محرومان وارد می‌شویم گفت : سپاه و بسیج در کنار دولت برای تحقق توسعه در استان گام بر می‌دارد، و عدالت در تقسیم خدمات در سراسر استان از برنامه‌ها و اولویت این سپاه می‌باشد.
ارسال نظرات