فرمانده سپاه ناحيه ي طارم گفت:با عنايت خداوند و به بركت انقلاب اسلامي و فداكاري ملت ايران اجازه نمي دهيم دشمن ذره اي در خاك ايران نفوذ كند.
کد خبر: ۹۱۰۶۶۰۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶

اقبال جهانبخشي در گفت وگو باخبرگزاري بسيج،با تبریک فرارسيدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  گفت:انقلاب اسلامي ،حركتي خودجوش و مردمي بود كه با درايت ورهبري امام خميني(ره)شكل گرفت وبه ثمر نشست.

وي با اشاره به اينكه انقلاب اسلامي سرآغاز تحولي بزرگ در منطقه بود،خاطرنشان كرد: پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز تحول بزرگی بود که در سایه سه عامل وحدت و همدلی، خودباوری، و خدامحوری توانست ظلم ‌ستیزی و آزادی خواهی را به بشریت بیاموزد.

جهانبخشی با بيان اينكه دشمنان در چهل سال گذشته شبانه روز تلاش کردند تا در مسیر حرکت مردم ایران اسلامی وقفه ایجاد کنند،خاطرنشان كرد:مردم ايران با علاقه و عشق بخاطر حفظ آرمان ها و ارزش هاي انقلاب اسلامي، جان خود را تقديم کرده و از انقلاب اسلامي محافظت و مراقبت کردند.

فرمانده سپاه ناحيه ي طارم تصريح كرد: انقلاب اسلامی به عنوان پدیده ای الهی در برابر تمدن سرکش غرب قد علم کرده و داعیه دار ایجاد تمدن نوین اسلامی است.

جهانبخشی تصریح کرد:دشمنان اسلام باید بدانند که با به راه انداختن جنگ اقتصادی ،تحريم وعملیات روانی بین مردم نمی توانند به اهداف خود دست يافته وهمه ما با اتکا به قدرت الهی و با ایمان خود در برابر تمام حیله گری های آنان خواهیم ایستاد و اجازه دخالت به دشمنان رادرهیچ یک از امور خود نخواهیم داد.

ارسال نظرات