جانشین سپاه ناحیه امام هادی (ع) در گفتگو با «بسیج»؛
جانشین سپاه ناحیه امام هادی (ع) با تاکید بر بصیرت و وحدت امروز جامعه اسلامی گفت:‌بصیرت مردم در انقلاب اسلامی نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کند.
کد خبر: ۹۱۰۶۵۹۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ دوم پاسدار سعید مرادی در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در گفتگو با بسیج ضمن عرض تبریک وگرامیداشت دهه فجر اظهار داشت : ایام دهه فجر فرصتی برای بازبینی دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در آن همه مردم برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران، حول محور اسلام جمع شده و پیرو ولی فقیه بودند.

 بصیرت مردم در انقلاب اسلامی نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کند

وی با تاکید بر بصیرت و وحدت امروز جامعه اسلامی گفت:‌بصیرت مردم در انقلاب اسلامی نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کند.

وی افزود : امسال که در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم در برهه ای حساس از تاریخ انقلاب قرار گرفته ایم که دشمنان در صدد ضربه زدن به بنیه اصلی نظام و براندازی آن هستند.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه این نظام علی رغم تمامی مشکلات و دشمنی‌ها در برابر دشمنان ایستاده و به راه خود با قدرت و اقتدار تداوم می‌بخشد، تصریح کرد: برای این شجره طیبه خون‌های زیادی تقدیم شده است که باید برای صیانت از این خون‌ها در دهه فجر و یادآوری این عظمت تلاش شود.

وی اظهار داشت : امسال نیز همچون سالهای گذشته با برگزاری باشکوه مراسمات پیروزی انقلاب مشتی محکم تر ازسالهای گذشته بر دهان دشمنان این انقلاب خواهیم زد و همواره مطیع امر ولی امر مسلمین هستیم.

جانشین سپاه ناحیه امام هادی (ع) در پایان خاطر نشان کرد : خاطرنشان کرد: مردم با حضور در این برنامه‌ها پاسخ کوبنده‌ای به شبهات و شایعات دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها