خبرهای داغ:
رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور خبر داد:
سردار غیب پرور گفت:این پروژه ها در برهه چهار تا شش ماهه به نتیجه خواهد رسید و برخی از این پروژه ها از سوی مردم و خیرین تامین اعتبار شده است.
کد خبر: ۹۱۰۶۵۹۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار غیب پرور در مراسم آغاز چهل هزار طرح عمرانی زودبازده بیان کرد:به رغم تلاش دشمنان که میخواستند انقلاب اتفاق نیفتد اما انقلاب که توسط امام مهندسی شد پیروز شد و شهیدان که در صف اول انقلاب بودند و مردمانی که پا در رکاب امام در لحظه لحظه گذران چهل سال گذشته در دفاع از انقلاب حاضر شدند، مهمترین دلیل پیروزی انقلاب بودند.

وی گفت:علیرغم دشمنی های دشمن در چهل سالگی انقلاب، فرزندان بسیجی امروز یک کار بزرگ را شروع می کنند که هدیه ای به ملت بزرگ و مقتدر ایران می باشد.

رییس بسیج مستضعفین کشور اظهار کرد:حیات ما بسیجیان خدمت کردن عاشقانه به مردم است لذا چهل هزار پروژه عمرانی زود بازده در بیست و هشت موضوع شامل پروژه های فرهنگی، اقتصاد خرد، عمرانی، کشاورزی در سراسر ایران با همت بسیجیان و به فرمان فرمانده کل سپاه افتتاح می شود.

سردار غیب پرور عنوان کرد:این پروژه ها در برهه چهار تا شش ماهه به نتیجه خواهد رسید و برخی از این پروژه ها از سوی مردم و خیرین تامین اعتبار شده است.

وی افزود:هم دوستان انقلاب و هم دشمنان می دانند که این انقلاب محکم و استوار و پابرجاست و فجر ثابتی است که طلوع قیام امام زمان از آن آغاز خواهد شد و به فضل خداوند ماندگار خواهد بود.


1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها