حاج محمود زارع:

به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی جشن چهل سالگی می گیرد/ ادامه دهنده راه شهدا باشیم

مسئول سابق سیاسی سپاه الغدیراظهار داشت: امریکا تلاش می‌کند که نگذارد انقلاب اسلامی چشن چهل سالگی خودرا بگیرد، ولی به کوری چشم دشمنان این انقلاب همیشه زنده وپویاست وجشن چهل سالگی خود خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۱۰۶۵۹۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نشست سیاسی کارکنان ناحیه ثارالله با حضور کارشناس مسایل سیاسی حاج محمود زارع در سالن جلسات این ناحیه برگزارشد ودراین نشست با توجه به جشن چهل سالگی انقلاب به بیان دیدگا‌های خود دراین زمینه پرداخت.
وی افزود: امریکا تلاش می‌کند که نگذارد انقلاب اسلامی چشن چهل سالگی خودرا بگیرد، ولی به کوری چشم دشمنان این انقلاب همیشه زنده وپویاست وجشن چهل سالگی خود خواهد گرفت.
زارع درادامه بیان کرد:هدف انقلاب اسلامی دراصل زمینه سازی برای رسیدن به حکوت جهانی حضرت، ولی عصر (عج) بود که این هدف مغفول مانده است وما باید بعد ازاهداف و آرمان‌های انقلاب، دسته بندی دشمنان انقلاب وواقعیات انقلاب که اتفاق افتاده است را بررسی کنیم ودر آخر دستاورد‌های انقلاب را برای مردم تبیین کنیم.
وی خاطر نشان کرد:دشمن ذائقه اقتصادی و فرهنگی و سیاسی مردم و مسئولین ما را عوض کرده است بصورتی که در حال حاضر ذائقه برخی از مسئولین ما با آرمان‌های انقلاب همخوانی ندارد.
مسئول سابق سیاسی سپاه الغدیردرپایان تاکید نمود: برای بقای اسلام وانقلاب با تاسی از امام حسین (ع) و یاران باوفایش باید درراه اسلام و دفاع از آرمان‌های انقلاب ازهمه چیز گذشت و ادامه دهنده راه شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم باشیم.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار