مسئولین شهرستان با امام جمعه اشکذر دیدار کردند

صبح امروز به مناسبت دهه فجر، مسئولین شهرستان اشکذر با امام جمعه اشکذر در دفتر وی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۰۶۵۸۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر ، صبح امروز به مناسبت دهه فجر، مسئولین شهرستان اشکذر با امام جمعه اشکذر در دفتر وی دیدار کردند.
امام جمعه اشکذر در این دیدار با اشاره به برکات انقلاب اسلامی ایران، گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی ایران، مردم شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سردادند و این چهار شعار مطالبه اصلی مردم بود که پس از چهل سال از این انقلاب به حمد خدا در جایگاهی رسیدیم که ملتی نمی تواند به این خاک نگاه بدی داشته باشد.
حجت الاسلام طالبیان در بخش دیگر از سخنان خود به خصوصیت امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: اگر شخصی آبرو و جان خود را وقف خداوند کند، قطعا خدای متعال به آن شخص چنان آبرویی می بخشد که همه مردم متوجه آن باشند، امام خمینی(ره) نیز نمنه ای بر این سخن است که تمام آبرو خود را در کف دست گرفت و به مبارزه با رژیم طاغوتی پهلوی پرداخت.
امام جمعه اشکذر باب بیان اینکه، اگر همه ما بنده حق شدیم و از کسی جز خداوند نترسیدیم قطعا بر دشمنان پیروز خواهیم شد، گفت: اگر مسئولین کشور از عوامل دروغ، تهمت و سخنانی که خداوند آنها را نهی کرده است دوری کنند قطعا به آن وعده خدا که غلبه بر دشمنان است خواهند رسید.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار