خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی شهرستان تاکستان گفت: انقلاب اسلامی به ایرانیان روحیه خود باوری هدیه کرد، پیش از انقلاب در تمام زمینه ها دستمان به سوی قدرت های شرق و غرب دراز بود و این قدرت ها با نهایت تحقیر با ایرانیان برخورد می کردند و می خواستند که ایران همواره یک کشور وابسته باشد.
کد خبر: ۹۱۰۶۵۳۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام علی شهرستان تاکستان در سخنرانی پیش از نماز جمعه این هفته شهر تاکستان ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی امروز به جایگاهی از استقلال و قدرت رسیده است که منطقه امن جنوب شرق آسیا می باشد.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به ایرانیان روحیه خود باوری هدیه کرد، پیش از انقلاب در تمام زمینه ها دستمان به سوی قدرت های شرق و غرب دراز بود و این قدرت ها با نهایت تحقیر با ایرانیان برخورد می کردند و می خواستند که ایران همواره یک کشور وابسته باشد.
حیدری اذعان کرد: با انقلاب اسلامی جوانان ایرانی به این باور رسیدند که خواستن توانستن است و امروز حرف های قابل توجهی در موضوع نظامی، پزشکی، علمی و پژوهشی در سراسر جهان برای گفتن داریم.
فرمانده سپاه امام علی شهرستان تاکستان گفت: امنیت پایدار از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است، امروز احساس امنیت در بین ایرانیان به بیش از 80 درصد رسیده است، آمار پایین قتل، سرقت، کودک آزاری، آزار جنسی،آدم ربیی، خودکشی و ... نشان می دهد که ایران عزیز ما به عنوان یک نظام بسیار موفق بوده است، این در حالی است که دشمنان طی این 40 سال تمام تلاش خود را به کار برده اند تا نظم و امنیت جامعه ما را از بین ببرند.
این مسوول خاطر نشان کرد:طی 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی زیرساخت های کشور 6 برابر رشد داشته است که راه کشی، برق، آب، گاز و بهره مندی همه مردم کشور از امکانات رفاه اولیه در سراسر کشور از جمله این زیرساخت میباشد.
ریشه کن شدن حکومت شاهنشاهی 2500 ساله
سرهنگ حیدری تصریح کرد: ایران اسلامی توانست با تکیه بر رهبری امام راحل و هوشیاری و حضور مردم ریشه 2500 سال حکومت ظالمانه را در کشور بخشکاند، حکومتی که همواره به مردم ستم دیده ظلم می کرد و می خواست نمادهای مذهبی و دینی را ریشه کن کند.
فرمانده سپاه امام علی شهرستان تاکستان اذعان کرد: سرنگونی قدرتی که تمام قدرت های جهان از آنها حمایت می کردند حیرت جهانیان و تحلیلگران را برانگیخت. انقلاب منافع مادی و استراتژیک ابر قدرت ها را در ایران حذف کرد.
سخنران پیش از خطبه های این هفته شهرستان تاکستان با اشاره به محرومیت زدایی پس از انقلاب عنوان کرد: پیش از انقلاب اسلامی مردم در اکثر شهر ها و روستاها با کمترنی امکانات و در بدترین شرایط روزگار می گذراندند در حالی که پس از انقلاب محرومیت زدایی از وظایف اصلی حکومت بوده است و حکومت اسلامی همواره تلباش خود را جهترفع استضعاف به کار برده است.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها