خبرهای داغ:
با حضور فرماندار، مسوولین و امام جمعه شهرستان البرز:

زنگ انقلاب در شهرستان البرز به صدا درآمد

امام جمعه شهر الوند گفت : ماهیت انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی و دینی می باشد و این انقلاب برخواسته از دین و تدین این مردم است .
کد خبر: ۹۱۰۶۴۹۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین زنگ انقلاب به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مسوولین شهرستان البرز در مدرسه پروین اعتصامی شهر الوند به صدا درآمد .

زنگ انقلاب در شهرستان البرز به صدا درآمد
حجت الاسلام والمسلمین مهدوی در این مراسم اظهار داشت : با توجه به این که ما در چه وضعیتی بودیم و در چه وضعیتی هستیم این ایام الله دهه فجر را باید زنده نگه داریم.
وی افزود : در مناطقی از کشور که حتی یک دانش آموز وجود دارد ما معلم گذاشتیم و این به برکت جمهوری اسلامی است و با توجه مشکلاتی که در کشور وجود دارد اما مدارس ما به خوبی در حال پیشرفت می باشد .
وی در ادامه افزود : امار آموزش و پرورش ما قبل از انقلاب و بعد از انقلاب قابل مقایسه نمی باشد ولی برای رسیدن به قله پیشرفت راه زیادی داریم .
مهدوی امام جمعه شهر الوند گفت : ماهیت انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی و دینی می باشد و این انقلاب برخواسته از دین و تدین این مردم است .

زنگ انقلاب در شهرستان البرز به صدا درآمد
وی با تسلیت ایام فاطمیه بیان داشت : زندگی و سیره فاطمه الزهرا الگویی برای دخران و زنان مسلمانان می باشد ، و از شما خواهران می خواهم که توجه ویژه ای به سیره حضرت زهرا داشته باشید .

زنگ انقلاب در شهرستان البرز به صدا درآمد
وی در پایان افزود : کشور ایران قبل از انقلاب همچون عربستان سعودی در حال حاظر به اسم کشور اسلامی بود . عربستان سعودی خود را کشوری اسلامی می داد ولی از اسرائیل دفاع می کند ، موشک هایی که در فلسطین و یمن بر سر مردم آنها میریزند پول هایش را عربستان سعودی تامین می کند .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها