خبرهای داغ:
فرماندار لنجان؛

دشمنان برای برگزار نشدن جشن‌های چهل سالگی انقلاب برنامه‌ریزی های زیادی داشته اند

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ، جلسه هماهنگی نهایی برای مشارکت عمومی در گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۶۴۵۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ، جلسه هماهنگی نهایی برای مشارکت عمومی در گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان به دعوت مسئول روابط عمومی فرمانداری و به ریاست مهدی صفر خانلوفرماندار لنجان و با حضور مسئولین روابط عمومی های ادارات در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد

فرماندار لنجان در این جلسه گفت: دشمنان نظام اسلامی و در راس آنها سردمداران آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب با تهدید، تحریم و تحمیل جنگ و ترور شخصیت ها و سران نظام تلاش در متوقف کردن حرکت جمهوری اسلامی ایران داشته اند و  برای برگزار نشدن جشن‌های چهل سالگی انقلاب برنامه‌ریزی های زیادی داشته اند.  که ما  امروز باید در برنامه‌ریزی‌های خود برای برگزاری جشن های پیروزی انقلاب و تبیین دستاوردهای نظام از هیچ تلاشی دریغ نکنیم

وی در ادامه با اشاره به تقارن ایام الله دهه مبارک فجر با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا«س» گفت: مسئولین در انجام واجرای برنامه های ویژه ایام الله دهه مبارک فجر با توجه به آغاز ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا«س» به پاس حرمت واحترام بزرگ بانوی جهان اسلام دقت وتوجه لازم را داشته باشند.

در ادامه مسئول روابط عمومی فرمانداری با اشاره به تدارک برنامه‌های مختلف در دهه فجر در شهرستان لنجان اظهار کرد: فعالیت‌های خوبی در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی انجام شده است.

وی در ادامه به تهدیدهای نظامی و اقتصادی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره داشت و افزود: کشور ما  دستاوردهای خوبی در حوزه فناوری نانو، هوش مصنوعی، پهباد و ...  داشته که باعث شکست دشمن شده است.

روابط عمومی فرمانداری گفت: تزئینات و پرچم ها مزین به نام حضرت فاطمه عیلها سلام باشد و تا شام 21 بهمن حرمت ایام سوگواری حضرت الزهرا علیها سلام را دشته باشند و طبق اعلام شورای فرهنگی بانگ الله اکبر و نورافشانی در روز22 بهمن ساعت 19شب برگزار شود و روابط عموی ها در پیامک های ارسالی  به اطلاع عموم مردم برساند.

ارسال نظرات