سازمان بسیج اصناف وبازاریان سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۰۶۴۵۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج ازکردستان،  سازمان بسیج اصناف وبازاریان سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی بیانیه صادر کرد.
 
متن بیانیه به شرح ذیل می باشد.
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 

با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ با اراده و رأی قاطع و تاریخی ۲/۹۸ درصدی ملت عظیم الشأن ایران در رفراندوم ۱۰ و ۱۱ فروردین ماه سال ۱۳۵۸، نظام مقدس جمهوری اسلامی متولد و مستقر شد و الگوی نوینی با شاخصه‌ی مردم سالاری دینی در نحوه حکومت و اداره جوامع بشری با ویژگی خدامحوری، عدالت طلبی، سلطه گریزی، سلطه ستیزی و زندگی تؤام با عزت، کرامت و معنویت در معرض جهانیان قرار گرفت.
 

نظام جمهوری اسلامی با هویت انقلابی، بنیان دینی و پشتوانه عظیم علوی و عاشورایی خود، خلع ید از قدرت‌های بیگانه در مقدّرات کشور را رقم زد و با ارائه مفهوم جدیدی از قدرت با محوریت امت اسلامی و هویت بخشی به محرومان و مستضعفان، مقدمات برهم‌زدن طرح‌های پلید جهانخواران برای بلعیدن جهان اسلام و سلطه همه جانبه بر بشریت را فراهم آورد به گونه‌ای که هم اکنون این نظام، الگوی برآمده از انقلاب، به عنوان مهمترین چالش و دغدغه استکبار بین الملل به سرکردگی آمریکای خبیث، جنایتکار به شمار می‌رود..
 

چهل سال گذشته، همراه با طراحی توطئه‌های مختلف و فتنه‌های عمیق دشمنان و معاندین سبب شده که رشد و بالندگی بیش از پیش برای انقلاب مستضعفان رخ دهد. عبور از چهل سالگی انقلاب که به همراه دستاورد‌های فوق العاده و ویژه برای عموم امت اسلامی بوده؛ نوید آینده روشن‌تر و شکست ذلیلانه دشمنان داخلی و خارجی را برای این ملت مظلوم به ارمغان دارد واین مهم با حضور بیشتر ملت بصیر و انقلابی در عموم عرصه‌های مختلف مثل ایام الله دهه فجر و انتخابات پیش رو در سال آینده محقق می‌شود.
 

این نظام اکنون به رهبری علی زمان ونایب برحق امام زمان (عج الله فرج الشریف) که جانباز عشق است به پیش میرود و همواره پشتوانه محرومان و مستعضفان جهان است.
 

ما بسیجیان اصناف وبازار استان کردستان بار دیگر بیعت خود را با، ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (مدظلله العالی) تجدید کرده و حضور اثر بخش ومفید خود را درتمام صحنه‌های انقلاب دوشادوش یکدیگر جهت پربار کردن چهلمین بهارانقلاب وخدمت رسانی به عموم هم میهنان زیر بیرق مقام عظمای ولایت اعلام میداریم ودهه فجر امسال را با شور وشعور انقلابی واسلامی جشن می‌گیریم که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی وفریب خوردگان داخلی دردنیا بدانند هر نیرنگ، دشمنی، هجمه فرهنگی و جنگ اقتصادی بر علیه ایران اسلامی با تدابیر ورهبری فرزانه حضرت امام خامنه‌ای پشتوانه ملّتی هوشمند و بصیر شکست می‌خورد و پیروز میدان ملت بزرگ ایران است.
 

در پایان ضمن تبریک چهل سالگی انقلاب اسلامی بار دیگر از همه اصناف وبازاریان فهیم استان کردستان دعوت مینمائیم تا همسو با سایر اقشار مردم بصیر با عزمی فولادین، یکپارچه و گسترده درراهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت نمایند.
ارسال نظرات