خبرهای داغ:
همزمان با سراسر کشور

زنگ انقلاب در مدرسه حکمت شهراقبالیه به صدا درآمد

امام جمعه اقبالیه در مراسم زنگ انقلاب اظهار کرد: انقلاب اسلامی جوشیده از متن مردم به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) بوده که با اراده و اتکا به خداوند منان توانسته است با دست خالی رژیم ستمشاهی را از بین ببرد.
کد خبر: ۹۱۰۶۴۴۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

به گزارش بسیج، صبح امروز(شنبه) همزمان با آغاز ایام‌الله دهه مبارک فجر زنگ انقلاب در شهرستان قزوین با حضور امام جمعه شهر اقبالیه، فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین، شهردار اقبالیه و دیگر مسوولین در مدرسه دخترانه حکمت شهر اقبالیه نواخته شد.
حجت‌‌الاسلام سید‌مرتضی فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: ایام‌الله دهه مبارک فجر تجسم اراده و عظمت امام خمینی‌(ره) و ملت بزرگ، ولایی و انقلابی ایران اسلامی است.
وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی جوشیده از متن مردم به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) بوده که با اراده و اتکا به خداوند منان توانسته است با دست خالی رژیم ستمشاهی را از بین ببرد.
فاطمیان گفت: در زمان حکومت رژیم طاغوت شاهنشاهی احکام اسلامی به فراموشی سپرده شد و با فرهنگ اسلام مبارزه می شد و اثری از اسلام باقی نمی ماند، بنابراین مردم انقلابی ایران با دست خالی و با شعار توحیدی لاالله الاالله بر رژیم طاغوت پیروز شدند و این انقلاب موجب حیات دوباره اسلام در ایران و جهان شد.
امام جمعه شهر اقبالیه ابراز کرد: باید عظمت انقلاب اسلامی که با خون هزاران شهید به دست آمده، نسل به نسل انتقال داده شود تا بر اثر غفلت به فراموشی سپرده نشود و شما دانش‌آموزان مسؤولیت سنگینی در قبال انقلاب اسلامی دارید و باید در سنگر تعلیم و تربیت و حضور در عرصه‌های بین‌المللی و المپیادها نشان دهید که حافظ خون شهدا هستید.

 4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار