همزمان با طلیعه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره)، تمثال مبارک بنیانگذار کبیر انقلاب و قبور مطهر شهدای شهر بروجن گلباران شد.
کد خبر: ۹۱۰۶۴۲۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) با حضور مسؤلین شهرستان بروجن، مردم انقلابی و همیشه در صحنه و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، تمثال مبارک بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قبور مطهر شهدای شهر بروجن گلباران شد.

در این مراسم امام جمعه بروجن به ایراد سخن پرداخت و ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی گفت: امام عزیز ما فرمود؛ این انقلاب با تأییدات غیبی الهی به پیروزی رسید. ایشان متصل به منبع لایزال الهی بود و با عنایت خدا هم این انقلاب را به پیروزی رساند.

حجت الاسلام والمسلمین هراتی مطلق، افزود: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در چهل سالگی وصف ناپذیر و قدرت آمریکا رو به زوال است.

مهندس ملکی، فرماندار شهرستان بروجن دیگر سخنران این مراسم بود که در بخشی از سخنان خود به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی اشاره کرد و از مردم و مسؤلین خواست که تمام توان خود را جهت حفظ این دستاوردها و رفع مشکلات اقتصادی به کار گیرند.

رژه موتوری از دیگر برنامه هایی بود که در اولین روز از دهه مبارک فجر و در حاشیه این مراسم برگزار شد.

 

ارسال نظرات