خبرهای داغ:
امام جمعه‌ی شهر بویین‌زهرا گفت: پیشرفت امروز کشور مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهداست.
کد خبر: ۹۱۰۶۴۲۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در ایام‌الله دهه‌فجر علی رحمانی فرماندار، بهرامعلی کشاورزقاسمی سرپرست بنیاد و جمعی از مسوولان شهرستان بویین‌زهرا با آزاده و جانباز حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی امام جمعه‌ی شهر بویین‌زهرا دیدار کردند.
در این دیدار، رضوانی ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالروز انقلاب اسلامی گفت: در ایام دهه‌فجر باید خدمات نظام برای آحاد جامعه بویژه نسل امروز تبیین شود تا آنها با آثار و برکات تشکیل انقلاب آشنا شوند.
امام جمعه‌ی شهر بویین‌زهرا افزود: کشور ما به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه‌های مختلف داشته که بایستی برای قشرهای مختلف مردم بازگو شود.
وی گفت: امروز ایران در هر زمینه‌ای که پیشرفت داشته مرهون زحمات امام خمینی(س) و رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان اسلام است.
این مسوول افزود: همه‌ی ما مدیون شهدا و امام راحل هستیم و بایستی فداکاری‌ها و جانفشانی‌های آنها را برای برپایی انقلاب اسلامی و تثبیت آن قدر بدانیم.
در ادامه دیدار علی رحمانی فرماندار شهرستان بویین‌زهرا به تشریح عملکرد مطلوب نظام بعد از انقلاب اسلامی پرداخت و از تلاش‌های مسوولان قدردانی کرد.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها