خبرهای داغ:
آیت اله عابدینی گفت:امروز نسل چندم انقلاب هنوز شعار انقلاب را زمزمه می کند زیرا راه ما راه امام حسین بوده و منتطران ظهور منجی عالم بشریت هستیم و لازمه این کار ایستادگی همه ما در برابر دشمنان و جهانی کردن انقلابمان است.
کد خبر: ۹۱۰۶۴۱۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم گلبانگ انقلاب که با حضور مسوولان استانی در سالن ورزش الغدیر برگزار شد در جمع دانش آموزان بیان کرد:وجود فرزندانی چون شما که چندمین نسل انقلاب هستید اما فکر و احساس نسل انقلاب را دارید موجب افتخار ماست.
وی گفت:در زمان انقلاب شرایط خاصی بر کشورمان حاکم بود و بزرگی ما برای آمریکایی های داخل کشور غیرقابل تحمل بود. اما امام راحل تلاش می کرد تا امریکاییها را کوچک کرده و ملت ایران را بزرگ نماید.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد:اینکه امام فرمودند ما انقلابمان را به تمام جهان صادر می کنیم برای این بود که بگوییم ما برای آمریکا ارزشی قایل نیستیم.
آیت اله عابدینی عنوان کرد:امام فرمودند انقلابمان را به تمام جهان صادر می کنیم و تا بانگ لااله الاالله بر تمام جهان طنین انداز شود ما همچنان مقتدر و استوار پای انقلاب هستیم.
وی افزود:ما تصمیم گرفتیم امریکا و هم پیمانانش را از سوریه و عراق اخراج کنیم و توانستیم ما تصمیم گرفتیم که یمن پیروز شود، مقاومت اسلامی هر روز محکمتر از گذشته در منطقه اتفاق بیفتد و بسیار موفق این کار را انجام دادیم.
آیت اله عابدینی اضافه کرد:امروز نسل چندم انقلاب هنوز شعار انقلاب را زمزمه می کند زیرا راه ما راه امام حسین بوده و منتطران ظهور منجی عالم بشریت هستیم و لازمه این کار ایستادگی همه ما در برابر دشمنان و جهانی کردن انقلابمان است.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها