مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در ناحیه سپاه جم:

دهه فجر فرصتي براي تجديد عهد با آرمانهاي مقدس انقلاب است

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم  گفت: تا هر زماني كه نظام ولايت فقيه در اين كشور حاكم است دشمنان انقلاب به اهداف پليد خود نخواهند رسيد.
کد خبر: ۹۱۰۶۴۰۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاري بسيج از جم، حجت الاسلام احمد احمدزاده  صبح امروز  در مراسمی که به مناسبت دهه  فجر در نمازخانه ناحيه برگزار شد گفت:  دهه فجر فرصتي فرخنده براي تجديد عهد با آرمانهاي مقدس انقلاب  و اداي احترام به روح امام راحل و تجديد بيعت با رهبر معظم انقلاب اسلامي است.

 احمدزاده افزود: انقلاب اسلامي ايران در بهمن سال 57 با استعانت از درگاه الهي و بينش عميق توحيدي و نشات گرفته از قيام و نهضت عاشوراي حسيني و با رهبري معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خميني (ره) بر پا شد .

وی با بيا اينكه امروزه اتحاد، همبستگي و همدلي ميان مسئولين و مردم تنها رمز عبور از فتنه ها و مشكلات است  و وحدت تنها در پرتو اطاعت از ولايت مطلقه فقيه  حاصل خواهد شد گفت: خواص جامعه بايد با اطاعت از رهبر معظم انقلاب، دست از رفتارهايي كه آب را به آسياب دشمن ريخته و دل دشمن را شاد مي كند خودداري نمايند.

وي تصریح کرد:  مردم در حالي چهلمین سال پيروزي انقلاب اسلامي را جشن مي گيرند كه نظام اسلامي ايران دستاوردهاي زيادي را داشته و به پيشرفتهاي چشمگيري دست پيدا كرده است .

وي در پايان ضمن تاكيد بر حضور منسجم در راهپيمايي وحدت آفرين 22 بهمن گفت: با حضور در اين راهپيمايي مشت محكمي را بر دهان دشمنان انقلاب اسلامي مي زنيم و پاسخ ياوه گوئي هاي استكبار را خواهيم.

انتهاي خبر/

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار