خبرهای داغ:
امام جمعه معلم کلایه گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و اراده مردم جهت حفظ آرمان های انقلاب به عنوان یک الگو برای سایر کشورها تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۱۰۶۴۰۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین، به مناسبت ایام الله مبارک دهه فجر بسیجیان و پاسداران سپاه الموت و مسوولین ادارت با امام جمعه الموت دیدار کردند.
محسن شعبانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج معلم کلایه در ابتدای این دیدار با تبریک ایام ا... دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل، برنامه های شاخص در دهه فجر را تشریح نمود.
وی خاطر نشان کرد: دیدار با امام جمعه، دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا و عطرافشانی و گلباران مزار شهیدان و سالگرد شهدای گمنام، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری مراسم یادواره شهدا، برگزای مسابقات، نشستهاو برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی و هنری در این ایام، آذین بندی سطح شهر متناسب با ایام فاطمیه(س) و شرکت پرشور مردم در راهپیمایی یوم اله 22 بهمن از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر می باشد.
شعبانی با اشاره سالروز ورود امام خمینی ره به ایران گفت: امام خمینی(ره) شخصیتی است که در طول تاریخ اسلام مثل و مانندی برای آن نداشتیم و در آینده هم نام ایشان فراموش نخواهد شد و بایستی پشت سر مقام معظم رهبری در راستای تحقق اهدافی که امام(ره) به دنبال آن بود حرکت کنیم.
در ادامه حجت الاسلام حسینی امام جمعه الموت ضمن تقدیر وتشکر از حضور بسیجیان و مسوولین ادارت با تبریک چهل سالگی انقلاب اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و اراده مردم جهت حفظ آرمان های انقلاب به عنوان یک الگو برای سایر کشورها تبدیل شده است.
وی با اشاره به تلاش دشمنان در سال های اخیر جهت شکست انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با خون شهیدان بیمه شده است.
حسینی در خاتمه گفت: ملت همیشه در صحنه ایران با آگاهی کامل و در سایه ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، آرزوهای دشمنان انقلاب اسلامی را به یأس و ناامیدی مبدل کرده اند.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها