خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه 45 ميليون ريالی کارگاه درب و پنجره در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۶۳۹۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

جریمه 45 ميليون ريالی کارگاه درب و پنجره در همدانعلیرضا حسن پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه  یک واحد صنفی ساخت درب و پنجره توسط تعزيرات حكومتي همدان جريمه شد، اظهار داشت: این واحد با شکایت شاکی خصوصی به اتهام تقلب و گرانفروشی در ساخت درب و پنجره جریمه شد.

وی افزود: باتوجه به شکایت شاکی خصوصی از یک واحد صنفی مبنی بر تقلب و گرانفروشی در ساخت درب و پنجره، پرونده‍ای در شعبه هیات بدوی تعزیرات حکومتی همدان تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: پس از کارشناسی و احراز تخلف ،متهم به پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و استرداد مبلغ 15میلیون ریال به شاکی خصوصی محكوم شد.

وی در ادامه با اشاره به جریمه 172 میلیون ریالی تولیدی مبلمان به اتهام تقلب گفت: با توجه به شکایت شاکی خصوصی از یک واحد تولیدی پرونده‌ای در هیات رسیدگی بدوی تعزیرات حکومتی همدان تشکیل و پس از کارشناسی و احراز تخلف، متهم به اتهام تقلب در تحویل و نصب سرویس مبلمان به پرداخت مبلغ 57 میلیون و 500 هزار ریال در حق شاکی خصوصی و همچنین 115 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محكوم شد.

حسن‌پور تصریح کرد: ازمردم عزيزبابت ارسال گزارشات و همکاری با ما قدردانی می‌کنیم و تقاضا داريم در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق تلفن 32523442 اداره کل، تلفن گویای 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t135.ir  اعلام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات