فرمانده ناحیه بسیج بروجن از اجرای افزون بر 150 برنامه ویژه دهه فجر در رده های مقاومت این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۶۳۴۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ دوم پاسدار اسماعیل عظیمی در گفت و گو با خبرنگار ما، برنامه های شهرستان بروجن به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر را  تشریح کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و همچنین تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه، گفت:  علی رغم همه تلاش های دشمنان این نظام مقدس، امسال مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی خواهند داشت.

این مقام مسئول با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) افزود: در این چهل سال، این پرچم برافراشته، چشم ها و دل ها را در مجموعه عظیمی از ملت های منطقه به خود جلب کرده است.

وی ادامه داد: در ایام الله دهه مبارک فجر، بیش از 150 برنامه شاخص در سطح شهرستان بروجن از سوی حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج  اجرا می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بروجن اظهار کرد:  فضا سازی مناسب با دهه مبارک فجر  و  ایام فاطمیه،  برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران،  اعزام اکیپ پزشکی و دندانپزشکی به مناطق محروم، برگزاری اردوهای جهادی، غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا، برگزاری یادواره شهدا در قالب آبروی محله، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، افتتاح طرح و پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی از مهم ترین عناوین برنامه های گرامیداشت دهه فجر در این شهرستان است.

ارسال نظرات