400 نفراز برادران بسیجی دانش آموز شهرستان بوشهر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

صبح امروز اعزام کاروان راهیان نور در گلزار شهدای شهر بوشهر برگزار شد. فرمانده سپاه شهرستان بوشهرگفت : دشمنان و استکبار جهانی اهمیت راهیان نور را دریافته اند ونسبت به آن حساسیت خاصی نشان می دهند.
کد خبر: ۹۱۰۶۳۴۴
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، صبح امروز اعزام کاروان راهیان نور در گلزار شهدای شهر بوشهر برگزار شد.

سرهنگ دشتی گفت: خاک و زمین مناطق عملیاتی دارای برکات عظیم الهی بوده واثرات روحی و روانی بر دانش آموزان خواهد داشت به خاطر همین موضوع دشمنان و استکبار جهانی اهمیت آن را دریافته و نسبت به آن حساسیت خاصی نشان می دهند.

سرهنگ دشتی خاطر نشان نمود: راهیان نور یکی از مهمترین و در واقع بزرگترین برنامه فرهنگی در نظام آموزش وپرورش کشور می باشد و در این مورد مسئولین این سازمان از این کار بزرگ فرهنگی به خوبی حمایت می کنند.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر افزود: یک چهارم شهدای انقلاب و دفاع مقدس از دانش آموزان می باشد که خود نشان از آمادگی همیشگی این قشر بزرگ در صحنه های مختلف نظام می باشد.

وی در ادامه گفت: بیش از 400 دانش آموز مقطع دبیرستان از شهرستان بوشهر امروز صبح در قالب یک کاروان که شامل 10 اتوبوس می باشد به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند. و از جمله مناطقی که دیدن می‌کنند شلمچه ,هویزه, اروندکنار معراج شهدا و غیره می باشد.

ارسال نظرات